Nog geen buik...

Hai!

Ik word er een beetje onzeker van: op fora, mensen om me heen, mensen die ik spreek en die het nog weten uit de tijd dat zij zwanger waren... Het lijkt wel of ik de enige ben die met nu bijna 14 weken zwanger, nog geen buik heeft!!! Er is echt nog niets te zien! Aan mijn buik dan, want mijn borsten zijn wel erg gegroeid enzo, maar verder...
Zijn er meer vrouwen waarbij nog niets te zien is???

Groetjes, Stasha

hoi Stasha
troost je, ik ga ook richting de 14 wk, en al zie ik zelf wel verschil aan mn buik, omdat ik normaal erg dun en plat ben, verder ziet nog niemand iets.dus gister zei bv iemand tegen me: waar laat je ze? want ik verwacht er zelfs twee! nouja, als ik de vooruitzichten moet geloven wordt mijn buik enorm, dus kan er nog niet echt mee zitten dat t nu nog bijna niks is.. al lijkt t me wel leuk om een beetje te gaan pronken met mn buik..
voor mij is t de eerste zwangerschap, volgens mij duurt t dan ook langer, en ik ben niet zo'n enorme eter ofzo, ik eet nu wel wat meer, maar geen taarten etc
wel merk ik dat mn broeken niet lekke rmeer zitten.. maarja, die zaten altijd al vrij strak, nu dus nog strakker..
tja. het lijkt me dat die buik vanzelf wel komt!

groet
susanne

Die buik komt van zelf hoor!!
Sommige mensen groeien in het begin erg hard en aan het einde minder. Dit is bij jou waarschijnlijk om gekeerd!! Als je straks begint te groeien zal het ook snel gaan!
Je wil het natuurlijk aal iedereen laten zien! Maar dat komt dus van zelf Maak je geen zorgen!

Hey Stasha,

Ik zit ook met smart op die buik te wachten. In het begin leek het supersnel te gaan want al snel vond ik mn broeken niet meer lekker zitten (nog niet) maar verder dan dat gaat het niet. Ben nu bijna 11 weken dus ik kan nog niet echt een buik verwachten ook hahaha maar ik wil het al wel graag.

Toen dacht ik vanmorgen, waar maak ik me druk om? Straks als je er zo dik bij loopt dan baal je echt geregeld van je lijf omdat die buik dan behoorlijk in de weg zit elke dag. Kan beter nog een tijdje genieten van het zwanger zijn zonder buik hihi.

Groetjes Petra enne die buik die komt hoor!

Hej hallo,

In mijn vorige zwangerschap was ik ook niet zo snel dik, nu wel heel erg. Ik stond laatst naast iemand die toen 18 weken zwanger was en ik was toen 12 weken, en er zat behoorlijk verschil tussen ons, bij haar was nog niks te zien  (vaak bij de eerste zwangerschap). Vanaf 20 weken gaat het ineens heel erg hard. En wat ook fijn is dat als je niet zo heel dik wordt dat je dan tegen het einde minder last heb.

Gr. Ingrid

hihi bij mij gaat het niet op, dit is mijn 4e zwangerschap en je ziet echt nog niet veel. Behalve dat op de echo te zien is dat mijn baarmoeder echt al best groot is met een heel klein hummeltje er in haha.

Aan de buitenkant zie je het echter nog niet. Nah ja...de tijd zal het uitwijzen he.

Groetjes Petra

Hoi;
In mijn eerste zwangerschap zag ik pas een buikje, in mijn 22e week, als ik op mijn rug op bed lag. Een heel klein bultje. Als ik stond, zag je er nog niets van. Een collega van me, wist niet eens dat ik zwanger was. Ze zegt (toen ik 24 weken was) Goh, ben je zwanger?? Toen was ik al over de helft. Zelf vond ik het niet zo erg, Op het einde werd het zwaar genoeg. Nu ben ik 10 + 2 zwanger van de tweede, mijn baarmoeder groeit wel sneller, dus ik denk dat het   nu wel eerder te zien is.

Geen zorgen, je buik groeit vanzelf...

Groetjes Finduilas

Bij mij is het juist omgedraait. Iedereen die ik tegen kom vraagt of ik zwanger ben. En als ik dan zeg dat ik 15 weken ben geloven ze me niet. Of ze vragen of het er 2 zijn.
Nou ben ik van mezelf ook wel wat stevig en zien mijn vriend en ik het zelf nog niet echt. Vind ik het toch wel grappig dat de buitenwereld het wel ziet.

Jou buik gaat ook nog wel groeien ga daar maar vanuit!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan