Nog geen buik...

bij mijn eerste zw.schap had ik ook echt nietmet 14/15 week een buik hoor.
Toen had ik pas na 20 weken een zichtbare buik en had ik ineens even een sprong en was het ineens heel duidelijk.
Bij de 2e ging het al wat sneller en nu bij de 3e met 15 weken toch best wel duidelijk zwanger buikje hihi.

groetjes,
Marije

hoi stacha,

ik hor eigenlijk op het okt. forum, maar was ff aant rondneuzen. Bij mij was er pas iets te zien rond de 16 weken, en dan nog minimaal. Als ik in mn blootje voor de spiegel ging staan wel iets, maar met kleding aan zeker niets. Zelfs collega;s die grapte of ik wel echt zwanger was. Leuk!!
Mijn eerste positiebroek zelfs pas met 20 weken gekocht. Toch is met de 20 weken echo geconstateerd dat de kleine precies op schema groeide en ook genoeg vruchtwater. Niets aan de hand dus.
Je moet maar zo denken, minder straie, minder waggelen en   met een beetje geluk ook niet zo'n walvisfiguur aant eind.
Bovendien vind ik bescheiden buikjes vaak veel mooier dan die omwijze toeters. Jouw buik komt nog wel en hoe dan ook, hij is goed zoals ie is, want jouw buik is toch ook een beetje jouw kleintje.

Gr. Peet,
(20 wk 5 dg)

bij mn 1e stond ik bij de 20 weken echo echt zo verbaasd van die complete baby op het scherm terwijl mn buik nog strak was, bij de 2e ging het al wat sneller en nu ik zwanger ben van de 3e gaat t nog vlugger.

hij komt vanzelf!!!

Ik ben ruim 15 weken (volgens echo, denk zelf eigenlijk 16-17 weken) en het begint nu ietsje te komen, die buik. Ik heb positiekleding gekocht, omdat ik vooral 's avonds niet meer in m'n normale broeken pas, maar 's ochtends gaat dat nog prima...
Maar niemand die het nog ziet, iedereen zegt tegen me: waar zit dat kind toch? Nouja, aan m'n darmen en blaas voel ik wel dat het aardig naar binnen drukt. Denk zelf dat het ook wel te maken heeft met het feit dat ik behoorlijk sterke en strakke buikspieren heb, die houden de boel nog mooi binnen, denk ik, :) Op zich niet zo erg: scheelt weer met kleding: hoef ik niet zo snel wat nieuws te kopen.

Maar goed, je bent niet de enige dus, :) Op vakantie was dat trouwens helemaal zo: liep in m'n bikini bij de Dode Zee en daar riep echt iedereen: waar heb je dat kind verstopt? Een reisgenootje was borstvoedingsdeskundige, die voelde ff aan m'n buik en zei toen: Oja, maar je voelt het wel, :) Het staat gewoon veel strakker nog dan normaal...
En een aantal resigenoten hadden echt zoiets: Shit, ik ben niet zwanger, maar zie er zwangerder uit dan jij, (qua buik, :-D)... Tja...
Hoe kleiner m'n buik blijft, hoe fijner, wat mij betreft: heb ik er straks op het laatst minder last van. Ik hoef namelijk beslist niet zo'n buik als de ex van mijn man: die was echt heel erg enorm. Iedereen dacht bij haar altijd dat er 2 of 3 inzaten, en dan kwam er weer zo'n 6-pondertje uit... Die kon dus op het eind van haar zwangerschap helemaal niks meer. Nou, laat mij dan maar een bescheiden buikje houden....
Alhoewel dat erg afwachten is, natuurlijk: kan zo zijn dat ik straks in een keer heel erg hard groei...

Hoi

Mijn schoonzusje is zwanger van haar   vijfde kindje, en pas met 20 weken begon je wat te zien. het kindje is verder prima op formaat, dus het buikje komt vanzelf.

groetjes grietje

Terug
Bovenaan