nog geen duivels???

quote: SandraW reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2006 15:26:43'));

Hoi,
de vorige keer was ik aan het eind van de dag helemaal afgedraaid, had ontiegelijke zere borsten (kon ze niet meer respectvol borsten noemen, maar toen waren het echt tieten hihi), had constant honger (net als nu), was wat prikkelbaar en wilde het liefst alleen zijn. Verder zo nu en dan een wat zwaar gevoel in mijn buik, net als bij begin ongi (heb ik nu ook). Maar verder eigenlijk niet. Die borsten, die waren het vervelendst eigenlijk, maar kon er verder heel goed mee leven hoor, ging eigenlijk allemaal zonder echte klachten!

Nu nog steeds geen ongi te bekennen en heb me voorgenomen morgenochtend te testen, dan heb ik lekker het huis voor mij alleen, moie gelegenheid dat ik zo!

Hou je me op de hoogte?

Liefs,
Sandra

Hai Sandra,

bedankt voor je mailtje,
ga ook morgen testen   maar ben eigenlijk ook bang voor de negatieve waarheid.
nu nog niet ongi wel af en toe een steek in mijn rug boven mijn stuitje ?????
heb net m`n vriend gesmsd.dat hij moet duimen voor ons hij smsde terug het klussen blijft een fijne zaak met jou maar ik hoop dat we deze keer geklusd hebben met resultaat want ik gun jou het zo. lief he?
liefs bonus

ben ik weerrrrr,
graag gedaan hoor, we zijn er toch voor om ervaringen uit te wisselen en elkaar te steunen?!
Het word dus spannend voor ons allebei, ik ben wel benieuwd hoor. We zullen het morgen weten. Wel testen als je net uit bed komt he, je ochtendurine ervoor gebruiken, dan is het HCG-gehalte het hoogst en heb je de grootste kans op een positieve test!
Welke test gebruik jij, ik clear bleu, schijnt het gevoeligst te zijn? Heeft vorige keer ook keurig zijn werk gedaan.
Lief van je vriend, zo'n reactie. Mijn man zit me alleen maar te plagen (lol).
Mag ik trouwens vragen hou oud je bent? Ben ik gewoon ff benieuwd naar.

Als ik je niet meer spreek vandaag, succes morgen!! Zullen we het allebei laten weten na we getest hebben morgen?

Lfs,
Sandra

Oh wat spannend Bonus en Sandra!!
Ik hoop zo voor jullie dat het positief is! Laat het hier morgen gelijk weten hoor als jullie getest hebben? Ik zal voor jullie duimen!

liefs
Fee Julia

kan het zelf nog steeds niet geloven, zit te shaken op de bank!
Kom net uit bed, meteen een testje gedan en wat denk je.................hartstikkepositief, ik ben ZWANGER!!!!!!!! Een dikke vette + in het clear blue venstertje, niet eens een lichte, nee een dikke vette +!!!
Ben nu alleen thuis, zit echt te shaken op de bank, kan hetnogniet bevatten eigenlijk. Ga nu eerst maar proberen mijn ontbijtje te eten!
Lfs,
Sandra

sorry, ik vergeet helemaal te vragen hoe het bij jou is Bonus? Al getest......kunnen we samen een feestje vieren????

Hoi Sandra,

Wow!
Gefeliciteerd meis.

Andere meiden: veel succes!

Liefs, Nadine

Hoi Sandra,
Geweldig weekend voor jou/jullie dus!!
Van harte proficiat, en vooral genieten he!!
Liefs R

Terug
Bovenaan