Nog geen februari baby's?

Ik verbaas me dat er nog geen februari baby geboren is. (Ten minste hier nog niet gemeld). Terwijl er toch vaak wel wat kindjes te vroeg geboren worden....
Alleen maar goed natuurlijk! We houden ze lekker warm binnen.
Hier trouwens wel veel oefenweeen (37wkn), spannend!
Succes met de laatste loodjes!

Hai hai,

Ook hier alles nog rustig, gelukkig! Voorweeën zijn herkenbaar, steeds vaker.
37 weken en een man in het gips. Hopelijk maandag loopgips. Zodra de boel thuis stabiel is mag ze komen, dus over zo'n 3 á 4 weken. Dan heb ik hopelijk ook nog wat rust tijdens mijn zwangerschapsverlof.....

gr. Henny

Hi Henny,

Ik had het gelezen van je man.
Wat ontzettend vervelend voor jullie.
Lijkt me voor hem ook erg frustrerend. Althans die van mij zou er echt niet tegen kunnen. Hij vind het nu veel te fijn om te kunnen zorgen voor mij en onze eerste.

Hoop dat er snel rust is bij jullie.
Sterkte.

Groetjes "Zwanger van nummer 2"

Ik ben woensdag 37 weken.
Van mij zou ze ook al wel mogen komen :)

Ze is alleen niet gedraaid en in het ziekenhuis was dat ook niet meer mogelijk. Dus dat wordt hoogstwaarschijnlijk en keizersnee.
Ik vind dat niet zo erg, maar ik hoop dat ik toch nog weeen krijg zodat ik niet zelf een datum hoef te prikken wanneer ze komt.

Gr. Nini

Bij mij is ook nog alles rustig. Inderdaad af en toe oefenweeen. Was afgelopen vrijdag 38 weken, dus over uiterlijk 4 weken kunnen we ons kindje in het echt zien. Ben zo benieuwd!

Succes allemaal!
Groetjes ChantalS

hey meiden,

volgende week 31/1 maandag staat voor mij een keizersnede gepland ivm stuitligging!!
heel raar natuurlijk dat het gepland staat, maar wij zijn er helemaal klaar voor :)))!!!

wens jullie alvast een spoedige bevalling!!

Terug
Bovenaan