Nog geen februari baby's?

Hoi,

Ik ben morgen 38 weken en van ons mag het kindje echt wel komen hoor! pff.. dat wachten... vind ik zo erg! Het liefst heb ik mijn kindje nu in mijn armen.
Al zou ik het vast gaan missen, dat getrappel in mijn buik!
En inderdaad... ook geregeld oefenweeen. Vannacht nog! Dacht echt even dat de bevalling begonnen was.... :)

was het maar zo'n feest hier!!! Echt de laatste loodjes..Alles doet pijn, lopen gaat amper. Elke nacht wakker van niet doorzettende voorweeën. Probeer niet te mopperen, maar soms wil het niet anders..En dan nog zo'n kleine hummel van 16 mnd
die ook graag aandacht wil..
a.s. donderdag 39 weken..langer dan 4 weken gaat 't hier vast niet meer duren?!

nou ik zie inderdaad dat er weinig vrouwen bevallen zijn die in februarie zijn uitgerekend !

ik denk dat de meeste vrouwen het niet erg zouden vinden als ze nu bevallen.

hebben hier meer vrouwen last van dikke enkels voeten en kuiten ?
zo erg dat ze geen schoenen meer aan kunnen

nou hier wel !

ik hoop dat de kleine jongen niet lang meer op zich laat wachten !

want stiekem kan ik zelf ook niet meer wachten om hem in mijn armen te sluiten !!

Hoihoi,

Ook hier is alles nog rustig (nu 37wk)
Het enige waar ik last van heb is gigantische jeuk, gewoon om gek van te worden. Straks even langs de dokter om te laten zien. Hoop dat hij iets heeft waardoor de jeuk minder wordt.

Ook kan ik mijn enkels soms niet vinden (zijn lekker opgezet door al het vocht wat ik nu vast hou)

Van mij mag de kleine nog wel even blijven zitten hoor. Ik ben zaterdag jarig en heb dan de kamer vol zitten.....

Ben wel nieuwsgierig aan het worden naar ons kleine hummeltje maar ach het wachten word vanzelf beloond.

Succes iedereen met de laatste loodjes

Het is hier idd nog erg rustig met de bevallingen. Ben nu 36,5 week. Vanmorgen bij de vk geweest. Veel last van voorweeen gehad. Nu toch al volledige verweking en 1 cm ontsluiting dus het doet wel wat... Ben benieuwd wanneer beebje zin heeft om te komen. Vanaf zaterdag mag hij!!! Dan heb ik de 37 weken vol... Spannend hoor...

Groetjes Miranda

Ik mag nog de hele maand februari, ben pas de 28ste uitgerekend. Van mij mag Snottebel dus nog wel even blijven zitten!

Voor iedereen die mij voorgaat: alvast veel succes en geniet ervan!

Hier ook nog geen bevalling al mag de kleine ook nog even blijven zitten en wat betreft de enkels? Welke enkels, hahahaa......ik pas geen paar schoenen meer die ik heb behalve laarzen die meer dan een maat te groot zijn normaal gesproken dus ga maar na.

Vocht is mijn vijand op het moment, maar goed.....alles voor de kleine opdonder is het niet!

Succes iedereen met de laatste dagen......

Terug
Bovenaan