Nog geen rd's maar...

A

Anoniem

Guest
wel een iets lagere temp. 37.0.6 ja ik voel me nog steeds hetzelfde maar geloof niet dat ik er nog op moet rekenen dat het wat word... helaas
Laat het wel weten, bedankt voor de steun weer, en ik ga maar flink afstand nemen, ook als ik weer een keer het gevoel heb dat het zo is.
Niks bijhouden , nergens opletten, dan werkt het het beste denk ik.
Tot hores en het beste.
Liefs

Waarom denk jij gelijk dat de RD in aantocht zijn?
omdat je temp iets zakt?
Ik heb het daarover gehad met mijn gyn. en je temp kan door van alles
en nog wat ontregelt worden.
Overtijd zijn en dan testen is het enige wat je zekerheid geeft meid.

Liefs Randy

Ja idd omdat mijn temp zakt denk ik dat.. ik heb twee keer achter elkaar gemeten 36.8.9 en de twee 37.0 wat ik hier boven al schreef.

Ik heb echt het gevoel dat ik het word ( althans dat heb ik al heel de week ) en nu nog, maar dan ga ik naar de wc en tot aan nu nog geen rd...
Blijf het toch nog spannend vinden, maar ik dacht ergens al van zou je temp dan de enige aanwijzing moeten zijn dat het zo is of niet zo is.
Voelde me vanmorgen ook wel weer misselijk.
Goed als ik het morgen nog niet ben ga ik maar eens testje doen.
Ik zit echt zo te twijfelen, wel niet wel niet....
pffffffffff

Liefs

Hoi,

ik kan me voorstellen dat je in spanning zit....
Maar wanneer is je NOD? ik hoop voor je dat je alsnog een posi test
in handen krijgt.
Mijn nod is tussen maandag 14 en zondag 20 mei hahaha, maar heb met mezelf afgesproken niet eerder te testen dan 1 juni als de RD wegblijven.
Ook ik zit al in spanning, terwijl ik of volgende week uitsluitsel krijg of pas over 3 weken hahahahaha.
Wij wachten met testen omdat; ik met de zwangerschap van Ninthe* ook bijna 2 weken heb gewacht, en omdat ik afgelopen maand een miskraam heb gehad bij 5 weken en 5 dagen... dus dan zou ik die periode vast voorbij zijn.

Liefs Randy

Mijn NOD is vandaag!!!!!!! maar nog steeds niks dus....
Liefs

Hoi Kyrabella,

Nog niets te zien dus bij jou...ik blijf voor je duimen!!!
Bij mij helaas weer niets deze maand...jammer!

Laat je snel wat weten!

Liefs,

Ginger

Oja heb steeds het gevoel dat ik moet plassen en dan komen er maar drie druppels...
het doet geen zeer met plassen..
Echt een raar gevoel in mijn buik, ongi gevoel en steken, maar nog steeds geen rd..
Snap er niet veel meer van, kan helaas alleen maar w8ten.
Liefs

Ps mochten die krampen geen ongi krampen zijn hoelang houd je die dan met een zwangerschap.

Hay Kyrabella,

Ik had 9 mei mijn NOD, maar tot op heden geen rode duivels hier, had gister wel echt het gevoel dat ik ongesteld werd, maar vandaag is dat een stuk minder.
Heb gister een test gedaan...negatief.
Heb al dagen gevoelige borsten, een soort van steken, ook is mijn maag/buik erg van slag, het rommelt en het maakt rare geluiden.
Misselijk ben ik niet, wel heb ik een zere rug, dus denk ik dat ik toch snel ongesteld word.
Mijn cyclus is meestal rond de 30 dagen en vandaag is dus dag 32, zou het dan toch kunnen dat ik zwanger ben?
Vervelend hoor dat wachten! Wordt er helemaal kierewiet van!
Hoop dat we beiden snel iets wijzer worden!

Groetjes!

Terug
Bovenaan