Nog geen rd's maar...

Hier dus vandaag mijn nod en geen rd's maar dat las je al.
Ik ben wel met vlagen misselijk in de auto en gister na het eten van een liga fruitkick waar ik normaal zo dol op ben, heb ook een gerommel in mijn buik vooral als ik in bed lig gaat het enorm tekeer, mijn buik doet zeer, en mijn broek zit niet lekker.
Hoop ook dat ik snel duidelijkheid krijg liefst met een positieve test natuurlijk, gek is dat ik me wel ongi voel maar toch anders, het is net boven mijn vagina dat ik een zeur gevoel heb, echt gek.
Nou jij k sterkte met wachten en ik hoop voor je dat je zwanger bent, en voor mezelf ook natuurlijk.

Ik duim voor je, en ik kom hier wel weer even kijken als ik wat meer nieuws heb,
Moet vanavond nog werken, dus even wat afleiding!

Om mezelf een beetje gerust te stellen (   of niet ) heb ik net (ook alleen omdat ik er nog twee had ipv dat ik dacht 1 ) een test gedaan, en natuurlijk negatief, veel tevroeg en midden op de dag, maar nog steeds geen rd!!

De krampen in mijn onderbuik zijn wisselend, dan wel en dan een stuk minder.
Dus het kan nog alle kanten op, hebben meer van jullie meiden negatief getest op hun   nod? en bleken later toch zwanger?

Een paar maanden geleden was ik zes dagen overtijd en werd ik na zeven dagen toch ongi, nu voelt het anders, ( ik krampen en dat zeuren in mijn buik heb ik nooit zo gehad als nu ) ook rommeld het nog steeds terwijl ik gegeten heb en geen honger..

LIefs en bedankt voor het luisteren.

Terug
Bovenaan