Nog geen rode duivels

Pffff Benthe...zenuwslopend!!!!

Bij mij ook nog niets te zien. Ik heb wel voortdurend pijn in mijn buik en soms in mijn rug. Ik snap er helemaal niets meer van.

Ik heb vanmiddag wel zwangerschapstesten gehaald en nu is de verleiding erg groot om te gaan testen, maar ja, zal ik dat nu doen of niet??? Ik weet het niet :(

Voor jou duim ik gewoon verder..hihihihihihi

Groetjes, Tessje.

Wat erg zeg die spanning!
Kan er zelf over mee praten..
Had vandaag mijn nod.. uit gegaan van een cyclus van 35 dagen (omdat ik pcies 14 dagen geleden mijn eisprong heb gevoeld)
Nog steeds geen rode duivels..
Maar ik ben erg ongeduldig en "toevallig" was ik vandaag bij de kruidvat en kon de zwangerschaptest niet laten liggen.
Vandaag dus getest maar negatief, ik moet ook gewoon wachten maar kan slecht tegen wachten!

Ik vind het knap van je dat jij nog wacht, ik had dus allang getest!
Maar het is beter om een paar dagen te wachten (doe ik voortaan ook!)
Anders is de teleurstelling zo groot.

Succes!!

Tijdens mijn vorige ronde dacht ik ook dat ik zwanger was. Meende vanalles te voelen. Drie testen later werd ik ongi. Vandaar mijn 'geduld' nu. Als ik zaterdag nóg niet ongi ben dan test ik nogmaals. Ik ben er wel de hele dag mee bezig hoor.
Het valt me wel op dat ik veel en veel meer afscheiding heb dan normaal....

Duimen jullie nog eventjes voor me mee. Misschien doen de tarwekiemcapsulles wel hun best!!

Lfs Benthe

he Benthe,

Wat knap dat je de spanning nog kunt verdragen en nog niet gaat testen. Wel ook heel verstandig, want als je het nu wel zou doen is de kans op teleurstelling weer aanwezig.

Probeer komende week maar iets anders te doen en dan zaterdag lekker testen.

Sterkte
Liefs Carina

Terug
Bovenaan