nog geen rode duivels!??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd!!!! Ik hoop echt dat de glitters gaan werken. Ik heb vandaag mijn NOD, maar tot op heden nog niet ongi, heb alleen wel de hele dag het gevoel dat ik ongi ga worden, baal dus een beetje. Ik elke keer naar de w.c. maar niets!! voelden de zwangeren onder ons echt dat het anders was op hun NOD???
Ik wil eigenlijk niet meer hopen, wil niet teleurgesteld worden, maar doe het stiekum toch, balen.
Als de duivels toch komen, ga ik ook maar beginnen met ovulatietesten, hebben degene die deze testen gebruiken altijd een eisprong kunnen ontdekken elke maand?

Groetjes

hoi cosy

wat balen zeg...dat afwachten...hoop voor je dat je gewoon toch zwanger bent hoor!!!
Ik persoonlijk volede wel meteen dat het anders was maar ik heb normaal ook totaal geen last van mijn ongi vandaar toen ik dat wel had toen wist ik het al. heb toen ook 3 dagen voor mijn NOD positief getest. helaas heeft het niet zo mogen zijn voor ons, kreeg na 5 weken een MK, das nu al weer 2 weken geleden...
ik gebruik nu al 2 keer ovulatietest van clearblue met een lachend gezichtje als je je ei hebt. bij mij geeft hij het tot nu toe heel goed aan!! lekker duidelijk en gemakkelijk, maar wel duur..32 euro voor 7 stuks dus dat moet je voor jezelf ff weten of je dit wil ja of nee. ik houd niet van onduidelijkheid en die ovulatietesten met die streepjes wel of niet duidelijker dan de teststreep vind ik persoonlijk niks, maar ieder voor zich natuulijk!! hopelijk heb je hier iets aan en wens je veel succes !!!!

liefsss sweety

bedankt voor je reactie. Wat erg zeg van die MK, lijkt mij echt vreselijk, zijn jullie al lang bezig?
Normaal heb ik ook geen ongi klachten op de dag dat de rode duivels komen, maar wat zou het anders moeten zijn he? Was vanmiddag ook misselijk, heb ik al een tijdje, maar ik ben ook bang dat ik het me inbeeld? Word gek van die onzekerheid!

groetjes

ja gek kun je er van worden he die onzekerheid...waarom doe je niet een test?? je bent vandaag toch niet ongi geworden? vanaf je NOD kun je gaan testen hoor!! nu zegt dat natuurlijk niet altijd wat, maar voor het zelfde geld test je posi en dan ben je super blij dat je toch getest hebt nietwaar???
Nee nog niet zo lang geleden begonnen, MK in ronde 3 we zitten nu dus in ronde 4, deze week eisprong waarschijnlijk ( niet zedker omdat ik die MK heb gehad en alles van slag was) we wachten rustig af, kunt niet veel meer doen nietwaar?

ik zou echt gewoon een testje doen hoor! veel succes ermee he !!!

knuffels sweety

Hallo allemaal,

heb net toch maar een test gekocht, de digitale van clear blue, maar helaas niet zwanger, baal best wel, maar vooral omdat ik altijd op tijd ongi word en nu dus nog niet ben!!!! wat moet je hiermee. Afwachten waarschijnlijk, maar dat duurt zo lang!!!!
heb nog steeds pijn in mijn buik, meer links dan rechts, en misselijk, zou ik het me dan allemaal inbeelden?

groetjes

Hoi,

Lastig he? Ik vraag me zelf ook constant af of het niet aan het weer ligt, of weet ik waar aan....
Heel veel succes en ik hoop dat de duivels weg blijven en je binnenkort positief mag testen.

groetjes

ik hoop eigenlijk gewoon dat er wat gebeurd, zou bijna zeggen dat het niet meer uitmaakt wat. net op mijn werk vertelde een collega dat ze zwanger is, heel leuk hoor voor haar, maar het lijkt bij iedereen dan zo makkelijk te gaan!

het is wel duidelijk dat ik niets meer van   mijn lichaam begrijp!!!

herkent iemand die stekende pijn in de buik, zonder ongesteld te worden???

hoi cosy

wat balen joh!! maar ja je kunt ook gewoon te vroeg getest hebben he...geen ongi=hoop!!!

en ja ik ken dat stekend gevoel,, maar ik ben geen voorbeeld helaas...ik kreeg toen namelijk een MK...2 weken geleden..ik hoop voor jou dat dit echt niet het geval is hoor!!!
laat je niet gek maken!!

veel succes met wachten liefs sweety

Terug
Bovenaan