nog geen rode duivels!??

dank je voor je lieve woorden, ik heb ergens ook nog wel een beetje hoop, al is die na de test ook voor een groot gedeelte vervlogen. wil gewoon duidelijkheid!!!
en dat te vroeg testen ik weet het niet, heb clear blue gebruikt, die schijnt toch zo gevoelig te zijn?
maar ik wacht gewoon af, geen keus vrees ik!

meissie

tis bij iedereen anders he...ik had al een posi test 3 dagen voor mijn NOD!! maar das vrij uniek hor!! sommige hebben pas een posi test na 1,5 week! erg balen allemaal en je kunt idd niet meer doen dan afwachten...ik zal super voor je duimen dat je toch zwanger bent hoor!!

kusssssss sweety

ahhh, spannend... Ik heb morgen m'n NOD, maar durf dan nog niet te testen, als de duivels wegblijven. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik een weekje wacht. Het is ook nog maar de eerste ronde. Die stekende pijn heb ik ook, maar meer rechts...
Wel lastig hoor al die hormonen die voor m'n gevoel door m'n lijf gieren.

In jouw geval zou ik afwachten hoe afschuwelijk het ook is  Ik heb namelijk helemaaaaaal geeeen geduld als het om wachten gaat.
Veel succes, ik duim voor je!!!

groetjes

dank je, nee ik herken dat, heb veel geduld, maar niet als ik niet kan doen en maar moet afwachten!!!! als het ooit weer zover komt ga ik ook proberen te wachten met testen!!!

jij succes he, en ik zal voor je duimen.

groetjes

Terug
Bovenaan