nog heel eventjes...

Hallo iedereen,

Ik ben de laatste tijd niet zo heel erg meer actief, maar de uitzending van Ray komt dichtbij... Maandagmorgen moet hij zich 0800 melden.. Omdat het in Eindhoven is en ik weet van vorige keer dat hij zo onrustig was (midden in de nacht wakker etc..) Wordt hij morgenavond opgehaald en slaapt hij bij zijn pa, die een stukje dichterbij t vliegveld woont...
DUS morgenavond afscheid nemen
Mijn moeder komt hierheen en blijft een nachtje slapen, als ik er met mijn kop niet bij ben, heeft Birgit ook even wat afleiding!

Ik was er de hele week best koel onder met een af en toe opkomende emo bui, maar nu dat we nog 1 dagje hebben voel ik me een beetje sip... logisch. Birgit slaapt ook slecht en wil niet naar bed, ik weet niet of het door de uitzending komt...

Nou ik denk ik schrijf t even van me af, ik kom mijn hart zeker nog even luchten als ie weg is!
Als het goed is, zal hij zo eerste helft augustus weer terugzijn....

Evelien

Hoi Eveline,

wat komt het ineens dichtbij dan zeg. Lijkt me spannend en moeilijk hoor, zo alleen met je kind en voor je man ook om zonder jullie te zijn voor zo'n lange tijd! Ik weet uit ervaring hoe het is en wil je dan ook alle succes wensen! Ga je naar de thuisfrontdagen of zijn die er niet meer?

Groetjes

Hoi Evelien,

Wat duurt dat lang, he? Helemaal tot augustus. Ik kan me voorstellen dat je niet echt uitkijkt naar het moment van afscheid.

Ik wil je even heel veel sterkte wensen en voel je natuurlijk vrij om hier je hart te luchten als je het nodig hebt.

Groetjes, Marisa

quote: mvdrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2009 16:35:26'));

Hoi Eveline,

wat komt het ineens dichtbij dan zeg. Lijkt me spannend en moeilijk hoor, zo alleen met je kind en voor je man ook om zonder jullie te zijn voor zo'n lange tijd! Ik weet uit ervaring hoe het is en wil je dan ook alle succes wensen! Ga je naar de thuisfrontdagen of zijn die er niet meer?

Groetjes

hoi!

Er zijn idd nog van die tfi dagen ja, volgende week zaterdag is zelfs al de eerste, maar dat is echt te vroeg hoor..
Misschien dat ik wel naar de volgende ga, hopelijk is die in een pretpark oid, dan is het ook leuk voor Birgit. Want een rondleiding over een kazerne (weet wel hoe die eruit zien hoor) en paaseieren schilderen daar heb ik geen zin in ;-)

Hoi Evelien,

ik moet er niet aandenken hoor zo lang alleen. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en je kunt altijd bij ons terecht. We kunnen niet veel doen maar luisteren helpt vaak ook al.

Heel veel sterkte vanavond.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan