nog heel eventjes...

Sterkte meid, ik kan me niet indenken hoe het voelt. Vind het heerlijk om een avondje alleen te zijn, maar zolang.

Geniet dan maar dubbel van birgit.
liefs daan

Hoi Evelien,

Ook ik wil je sterkte wensen de aankomende maanden. Erg pittig hoor, begrijp dat je er zo tegen op zit.
Vervelend dat we elkaar dan niet meer kunnen helpen dan alleen een luisterend oor..hoop dat dat je ook  een beetje helpt.

Liefs Ilone

Hoi Evelien,

Ik dacht, haal em weer eens even naar boven. Was erg benieuwd hoe het nu met jou en Birgit is, nu je vriend/man weer is uitgezonden. Vooral met al die nare nieuwsberichten weer de afgelopen dagen, zal jij wel weer flink in de zenuwen zitten!!

Wilde eigenlijk alleen maar even laten weten dat er aan je gedacht wordt!!

Groetjes Martine en Benthe

Hoi,

Wat lief dat jullie aan me denken.

Het gaat op zich wel redelijk, ik zag erg op tegen de eerste dagen, maar die vielen me juist erg mee. Alles ging zo zijn gangetje met af en toe een dipje wat er nou eenmaal bij hoort.
Alleen idd na maandag avond heeft er zich wel even een donderwolk in mijn hoofd genesteld. Met Raymond is alles goed, met zijn zusje wat minder want die heeft het zien gebeuren... Die kampen worden al sinds we daar zitten bestookt, ik heb t ook meegemaakt, maar nu heeft die knul gewoon de domme pech gehad dat er een raket niet afzwaaide en dus ook nog eens ontplofte..
Maargoed gelukkig kon ik gister en vandaag weer werken zodat ik mijn gedachten een beetje kon verzetten, ik merk dat het me thuis wel eens zwaar kan vallen met een dip, een peuter in de pubertijd (en driftbuien die min 10 duren...) en danelke dag alles moeten doen. Ik deed natuurlijk veel zelf maar nu die weekenden erbij pff!
Maar we gaan t wel redden hoor! ik voel me meer goed dan niet zolang er geen nare dingen gebeuren, dan kan ik gewoon lekker mijn ding doen en gaat de tijd ook zo voorbij.
Wel is mijn lontje soms wat korter, vooral als mensen zich druk maken over dingen waarvan ik denk van pffff kijk eens naar wat je wel hebt!

Maarja over t algemeen gaat t wel goed, ik ben al aardig gewend...

Evelien

hoi hoi,
fijn om te horen dat je je draai weer gevonden hebt zo in je eentje. En ook ik moest aan je denken na die nare berichten. Ik hoop dat iedereen verder snel gezond weer thuis mag komen en kan me goed voorstellen dat je er soms wel even doorheen zit.
Ik zou zeggen lucht lekker hier je hart!

groetjes Tamar

Je hebt trouwens op BNN nu ook een programma over Uruzgan, en de soldaten daar. Best heel heftig, maar ook interessant, en je krijgt een hoop respect voor de mannen en vrouwen die dit werk doen!

Terug
Bovenaan