Nog helemaal niets...

Ik heb een vraag aan jullie.
Ik ben woensdag 40 week zwanger en heb tot nu toe nog helemaal geen oefenweeen ed gehad.

Bij mijn eerste had ik een dikke week oefenweeen en voornamelijk de rugweeen.
Ook ben ik mijn slijmprop enzo nog niet verloren.
Wordt er een beetje zenuwachtig van.

En wat kun je aan familie doen die je elke dag bellen of je nu EINDELIJK al bevallen bent?
Wordt er niet goed van!!
Zeggen dat ze vanzelf wat horen schijnt niet goed genoeg te zijn.

Liefs Lenie 39w 5d

Hoi lenie,

Gewoon geen telefoon meer opnemen. hahahah.
Nee geintje, ik heb geen idee wat je verder kunt doen mbt je familie. Hier beginnen de mensen in mijn omgeving ook al. En ik ben nu 38 weekjes.

Ik snap dat je nu best wat zenuwachtig wordt. Wanneer moet je weer naar de vk toe dan?? Misschien kun je het daar eens voorleggen en kijken wat die er van zegt.

Succes en sterkte nog even.

Liefs marielle

Idd haha geen telefoon meer aannemen.
Mensen worden altijd wel nieuwschierig.

Het blijft allemaal afwachten wanneer de beeb komt.
Hier had ik bij de eerste nergens last van terwijl ik nu ook meer pijn in mijn rug en buik hebt.
Ook een verschil in zwangerschap moet ik zeggen.

Als je naar de vk moet gewoon vragen... en kan ze je anders niet strippen??

Komt allemaal goed!

Hoi Lenie,

Bij mijn eerste heb ik ook helemaal nergens last van gehad tot aan de bevalling. Ook nog nooit een slijmprop gezien.

Ik werd gewoon op een nacht wakker met ween en ik wist meteen dat het ween waren.

Je kindje komt er echt aan hoor, maar gewoon lekker onverwacht op een moment dat je denkt dat het niet meer gaat gebeuren:)

Mijn vriendinnetje was 40+2 en werd 's morgens wakker, gewoon niks aan de hand, lekker dagje met haar kleine gehad. 's Avonds om 8 uur de eerste wee en om half 11 was haar kindje geboren. Zo onverwacht kan het gaan.

Geniet nog even van je rust en je lange nachten :)

Hier gebeurt er trouwens ook niks, ben nu bijna 38 wk en heb nog geen oefenwee gevoeld...

Groetjes, Marijne

Ow ben blij dat je er over begint.
Ik ben 38+2 wkn. en ik voel ook werkelijk niks.
Geen krampje, ongesteldheidsgevoel in de onderbuik, zeurende rugpijn.
En dan zie je hier de een na de ander die er wel last van heeft.
Maar er zijn dus meer die het niet hebben. Gelukkig.

Ik zou geloof ik wel even duidelijk zeggen dat ik het erg vervelend vind als ze steeds bellen.
Overigens ben ik ook niet van plan om iedereen te gaan bellen als het wel begint.

Ow ben blij dat je er over begint.
Ik ben 38+2 wkn. en ik voel ook werkelijk niks.
Geen krampje, ongesteldheidsgevoel in de onderbuik, zeurende rugpijn.
En dan zie je hier de een na de ander die er wel last van heeft.
Maar er zijn dus meer die het niet hebben. Gelukkig.

Ik zou geloof ik wel even duidelijk zeggen dat ik het erg vervelend vind als ze steeds bellen.
Overigens ben ik ook niet van plan om iedereen te gaan bellen als het wel begint.

haha merk dat het nu juist weer erg rustig word wat betreft telefoontjes enz...
Niemand durft meer..haha...
Morge alweer 41 weken..wat gaat de tijd toch snel..hopen dat die kleine ook snel komt...woensdag weer naar vk, hopen dat ze dan kan strippen ofzo..dat het toch wel uitzichzelf op gang gaat komen.

Heb ook eigenlijk nog helemaal geen klachten..vandaag wel pijn onderin de buik maar ik heb geen idee of dat wat kan zijn..tis de eerste, weeet niet wat ik voelen moet! Slijmprop ook niet verloren maar dat hoeft toch ook niet altijd voor de tijd..? kan ook als je gaat bevallen toch?

Succes voor iedereen die binnenkort gaat bevallen..!!

Liefs Liesbeth 40+6

Terug
Bovenaan