Nog helemaal niets...

Hi, heb je een antwoordapparaat? Inspreken: NEE, de baby is er nog niet.... hahaha.

Ik vond het bij mijn eerste ook reuze irritant. Gelukkig kwam mijn tweede met 38 weken, dan zeuren de mensen nog niet zo. Hopelijk komt deze ook eerder dan de uitgerekende datum.....

Pfff wat vreselijk, al die mensen die bellen! Bij mij kijken ze elke dag zielig naar me, als ik de kids weer naar school breng (zo van 'ben je nou nog niet bevallen?'... ik ben nu 38+5!).
Mjin 2 kids waren te laat, dus dat scheelt denk ik wel nu.

Ik heb zelf ook nergens last van! Zo gek! Loop nog te stofzuigen, 4 keer een wandeling naar school en elke dag een boodschapje doen. Geen wee gehad. Al heb ik wel meer harde buiken als ik veel doe op een dag (zeker i.c.m. een volle blaas!).

Is het wel al een beetje ingedaald?

Sterkte!

het is al volledig ingedaald en heb ook zeker wel last van harde buiken.
maar voor de rest....
ik kijk en voel het wel.
bedankt iig voor alle reacties.

gr lenie

oh dat gebel van mensen ik herken het heel erg, al is het bij ons niet of het er al is, maar of er varandering is, soms hebben mensen 5x gebeld terwijl ik al heb aangegeven dat ik zou bellen, mn vader. kan hem en zn vriendin af en toe schieten. maar het vorige week eens eerlijk mn gevoelens verteld en gezegd dat ik het redelijk zat ben, en ineens kunnen ze beter hun afstand bewaren, niet 3x per dag bellen, ze wachten af tot ik bel. Want geen nieuws is goed nieuws, geen verandering.

Ik zou zeggen wees eerlijk hoe hard het ook is tegen de mensen die je bellen, maar zeg erook bij dat je anders overspannen raakt van het horen van de telefoon, weer iemand die een update wilt en voor het zelfde geval neem je de telefoon niet meer op en belt iemand die je gewoon wilt helpen je gedachten te verzetten, dat help echt!

Ik wilde het eerst ook niet doen, maar ben tegenwoordig gemakkelijker geworden met zeggen sorry komt nu ff niet uit, ik bel je later deze week wel ff terug, is bij familie, vrienden en collega's en moet zeggen iedereen heeft er respect voor.

En later kan je altijd die hormonen de schuld geven, HIHI, zijn ze nog ergens goed voor

Terug
Bovenaan