nog iemand zijn NOD dit weekend?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames en Suus 1980,

hier zijn het weer spannende momenten...regelmatig naar het toilet om te kijken of ze daar al zijn...
Ik heb een gemiddelde cyclus van 25 à 26 dagen. Vandaag zit ik  op dag 26 en ben weer verschrikkelijk zenuwachtig. Heb wel menstruatieachtige krampjes dus ik denk dat ik bezoek mag verwachten.

Sommigen beweren dat ze ook menstruatieachtige krampjes hadden en toch zwanger waren...dat geeft me dus nog een klein beetje hoop ;-)

Zijn er nog dames in blijde afwachting dit weekend? Veel succes!

Suus, nog veel klusgenot hé meid!

Groetjes Kaatje

ja, hoor , je bent niet de enige. Maar als ik de eerste lichte ongi-dagen van de vorige keer niet meetel, dan is mijn NOD een paar dagen later. Anders vandaag.
Weet jij of je die dagen mee moet tellen?

Hallo,

Ik heb vandaag mijn NOD, voel idd ook krampjes en buikpijn dus ben bang dat het wel zou komen vandaag.

Moeten maar afwachten!

Groetjes Fee

Hoi hoi,
Ik heb hopelijk morgen mijn NOD.
Ik kijk ook elke keer met afvegen of er niks te zien is.

Ik heb wel eens gehoord dat ook je lichte dagen al meetellen. Dus misschien is het nu wel bingo?

Allemaal veel succes en we zullen duimen, he?

Liefs, Monique

Hoi Claske,

Volgens mij moet je beginnen met tellen vanaf de dag dat je echt rood bloed verliest, de dagen ervoor tellen dus niet mee.

Suc6 met afwachten!

Hoi hoi,

ja ik heb dit weekend ook mijn NOD. Ik had vrijdag licht bloed moeten verleizen, maar tot nu toe niks te zien. Had toch voor de zekerheid maar een tampon gebruikt, maar hierop was ook niets te zien. Ook vanacht maar weer met een tampon in de weer, maar vanmorgen nog niets. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en  dan zou vandaag de hevige bloeding moeten beginnen.   Dus afwachten maar....
Ik heb overigens al 5 dagen last van krampen, maar misschien is dat wel omdat ik moeilijk naar de wc kan. Normaal slik ik daar wat voor, maar ik durf dat nu niet zo goed...
Had ik maar een zwangerschapstest hier klaarliggen...........

Veel succes!

Natas  

Hallo dames,

Hier nog steeds geen rode duiveltjes te bespeuren. Heb ook geen menstruatieachtig gevoel meer. Ben wel na de kleinste inspanning ontzettend moe en heb een raar gevoel in mijn onderbuik.
Ik begin weer hoop te krijgen maar hou er toch nog rekening mee dat ik ongesteld kan worden.
Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik testen.

Hopelijk iedereen zwanger!!! Hou me op de hoogte want ben benieuwd naar jullie!

Claske,

ik weet niet of je die eerste dagen met bruinverlies al moet meetellen maar ik denk van wel. Veel succes.

Liefs Kaat x (ronde 2 voor 2de kindje)

Nou hier ook nog niets te bekennen, wel nog een beetje buikpijn maar het lijkt af te zakken. Wil niet te veel gaan hopen maar stiekem.............
Morgen gaan we testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Spannend!!!!!!

Terug
Bovenaan