nog iemand zijn NOD dit weekend?

Hoi Kaatje,

Alles goed met je?? Ik hoop zo voor je dat het al raak is ik zal heel hard voor je duimen. Voel je je al anders dan normaal of niet. Heb je al een test gedaan?? Ik heb mijn NOD ongeveer 10 april en ik kan al niet wachten om te testen.Ik ben iedere keer toch wel een beetje zenuwachtig en denk dan de hele tijd.Ojee we zullen wel weer niet goed hebben geklust of juist te veel ik weet het gewoon niet meer. Mijn vriend had ook al gedroomd dat wij een kindje kregen dus ik hoop dat dat een goed teken is.Nou succes met afwchten en ik hoor het wel.

Veel succes

Veel liefs,

Suus 1980

Hallo dames,

bij deze laat ik jullie weten dat ik gisteren nog ongesteld ben geworden.

Op naar ronde 3 dan maar.

Ben deze voormiddag bij de huisarts geweest. Hij zei me dat je elke maand 12 % kans hebt om zwanger te worden. Hij zei me rustig af te wachten tot met kerstmis. Ik moest me zelf toch een jaartje gunnen om zwanger te raken. Zou heel normaal zijn!

Hopelijk hebben jullie meer geluk! Liefs Kaat

Hallo Kaatje en iedereen,

Wat vervelend dat je toch ongesteld ben geworden.
Van deze kant iets beter nieuws...... Ik ben zwanger, vanochtend getest en een dikke plus. Is een hele rare dag geweest, weet niet goed wat en hoe ik moet denken.
Ik hoop dat het ook snel voor jou gaat lukken!!!
Groetjes

Ja!!!!!!!!!!!!! Bij mij ook een dikke plus!
Eindelijk na 23 rondes!
Nu nog hopen dat alles goed gaat!

Groetjes, Natas

Hoi dames!

Allereerst Gefeliciteerd voor iedereen die vandaag erachter gekomen dat ze zwanger zijn! Geweldig!! Sterkte in de komende tijd en geniet er van!!

Dan even over NOD dit weekend...
Daar hoor ik bij...heb mijn NOD als hij 28 dagen gaat de 10e en anders de twee dagen daarvoor....
Dussssssssssssss spannend...........
Hopelijk volgen we de zwangeren snel!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan