Nog iets anders voor maagzuur, behalve Rennies?

A

Anoniem

Guest
Heb last van erge maagzuur, Rennies helpen me niet echt meer, en word misselijk van de smaak (slik dit al met een maand of 5 elke dag.. dus de smaak word ik echt misselijk van,..)

Iemand nog meer tips wat helpt tegen maagzuur behalve de Rennie?
Bakjes vla en pepermuntjes ken ik al.. dit alles helpt helaas niet bij mij.

Liefs Janet
35 weken

hoi hoi,

idd bakje vanille vla beetje verwarmt helpt bij mij heel goed
warme melk kan ook goed helpen

als je verder naar onder zoekt is deze vraag al eerder geweest en staan er misschien nog andere bruikbare tips

succes

groetjes moekje 31,5 wkn

Hoi hoi!!

Ik ken het probleem, De rennies helpen ook niet meer bij mij, En ben  nu bijna  21 weken,
Laatste tijd heb ik er niet meer zoveel last van, Maar het is wel onwijs irritant!!

Wat je kan doen is even tegen je verloskundige zeggen dat je er heel veel last van heb en zeggen dat niks meer helpt, Wat ik van mijn moeder gehoord heb is dat je verloskundige je dan een drankje kan geven wat je ervoor kan gebruiken..

Het is niet echt smakelijk maar het blijkt heel goed te werken..

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen

Veel suc6 verder!!

Grtjes Dolly

hallo ik heb advies van vk gekregen en dat is laurierdrop je kunt het altijd proberen .

Ik gebruik antagel dat is bij de apotheek te koop zonder doktersrecept.10 ml per keer en werkt direct en de hele nacht door.Super spul.Mag ook tijdens zwangerschap.

Bij je huisarts kun je een drankje ophalen voor maagzuur.
Het is rose van kleur, heel vies, maar het werkt wel!!

Hoi,

Ook ik slik antagel (zonder recept bij de apotheek, in koelkast bewaren, kleine fles kost ongeveer 6 euro, grote iets van 11).
Bij mij helpt dit echt goed.
Een vriendin van mij heeft Maalox geslikt, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Succes ermee,

Stanneke, 35 weken en 5 dagen

vaak even een kwestie van proberen wat bij jou werkt, volgens mijn apotheek mocht ik geeneens rennie hebben als ik zwanger was. Ze kunnen jouw aanraden wat het beste werkt en kan je thuis dan proberen.

Terug
Bovenaan