Nog iets anders voor maagzuur, behalve Rennies?

Hoi,

Ik gebruik ook Maalox kauwtabletten, je hebt geloof ik ook een drankje. Zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar en volkomen veilig voor zwangeren. Het helpt mij een stuk beter dan Rennies.

Groetjes,

Troetje

Mama van Johan* en 21 weken zwanger van Ukkepuk

hallo,

wat mij goed helpt is gaviscon. Ik heb anijssmaak (rose drankje). Is ook in pepermunt tegenwoordig. Is veilig tijdens zwangerschap.

Jolanda

hey Janet,

Weet je wat   goed helpt. Zuiveringszout, je kunt het gewoon bij de drogist kopen en is volkomen veilig. Na elke maaltijd een glas drinken. Het is heeeeel erg smerig, mar het helpt wel, ook tegen een opgeblazen gevoel.

Groetjes Evy

hallo

Gaviscon helpt bij mij heel goed

ook bij mijn eerste zwangerschap

groetjes monique

Cola wil nog wel eens helpen tegen brandend maagzuur. Bij mij althans wel. Ik heb   pas enkele dagen weer last van maagzuur en heb nog weinig ondernomen behalve het drinken van cola.
Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van als ik iets met sambal had gegeten. Ik heb ook wel eens gehoord dat sambal juist weer maagzuur kan veroorzaken...
Ook rennies en gaviscon helpen. En ik heb gemerkt dat ik last krijg van maagzuur na het eten van kaas. Dat laat ik voorlopig maar even staan.

Hoi,

Ik heb ook een tijd dat drankje gebruikt van de apotheek. Het helpt wel maar smaakt een beetje naar rennie in drankvorm. Heb je je bed aan de kant van je kussens al iets omhoog gezet? Kan ook iets helpen... Mijn gynaecoloog zei liever geen koffie en thee drinken daar wordt het erger van.
Succes ermee

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan