nog jong maar toch!!!???

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,
Ik ben 23 jaar en wij zijn al een bijna een jaar bezig. We willen heel graag een kindje maar denken soms wel 'wat zouden anderen ervan vinden'. Zijn er nog meer meiden die zich dit wel eens afvragen. Ik zou niet willen dat mensen denken dat een kindje niet gewenst zou zijn. We willen het heel graag en zijn al een tijd bezig. Ik woon ook in een klein dorp dat zal er ook wel mee te maken hebben. Zoveel geroddel.
Natuurlijk denk je vaak 'wij willen dit toch dus wij weten wel dat het gewenst is en goed is' Maar toch...........

Groetjes
Bloem

Hello!!

Maak je je zorgen dat mensen je te jong zouden vinden? 23 jaar is toch niks mis mee? je bent volwassen, kan je eigen keuzes maken, dus ik zou me daar echt niks van aantrekken!

het belangrijkste is wat jij en je vriend willen, en wat anderen vinden...lekker belangrijk!!

Groetjes Loes

hey,

Ik ben nu 21 en bijna 22 en wij willen in januari gaan starte, maar ik kan het mij voorstellen dat je je wel eens zorgen maakt om de reacties van anderen. Sommige mensen vragen ook aan mij van word het niet eens  tijd (we zijn getrouwd en dan is het voor sommige een natuurlijk verloop dat je ook kinderen krijgt) en de ander (zoals mijn schoonmoeder) heeft echt zo iets van neee hun niet hoor.
Maar het onze beslissing maar ik zie ook op tegen de vervelende reacties.
groetjes an

Hallo Bloem, 23 is een prima leetijd. Ik was ook 23 toen ik zwanger raakte.Er zaten idd wel vervelende reacties bij, maar over het algemeen alleenmaar positief. Laat ze maar lekker kletsen en denken. Je weet zelf hoe het zit. Suc6 met zwanger raken.
Groetjes Kim

hey bloem!!

ik was 20 toen ik gestopt ben met de pil, dat was in mrt 06! Nu ben ik 21 en bijna 9 maand bezig!! Ik loop al bij de gyn omdat ze bij mij pcos hebben vastgesteld ( Ik ben in 9 mnd maar 2 keer ongi geweest!! Maar je bent niet te jong hoor!   Als   het goed voelt voelt het goed!! kus

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties,
Ik hoop ook op veel postitieve reacties als het eenmaal zo ver is.
Wij weten dat we dit heel graag willen. Ik denk ook dat het gewoon moeilijk is omdat wij denken dat niemand het verwacht en ook niemand in onze vrienden kring er al mee bezig is.
Dank
Groetjes
Bloem

Hallo bloem,

lekker doen waar je zelf zin in hebt!!!
ik was 24 toen ik de eerste kreeg, en iedereen die mij maar een beetje kende wist dat ik HEEEEEEL graag moeder wilde worden. en toch nog waren er mensen die vroegen of het wel de bedoeling was!!!

ik ben blij dat ik zo "jong" moeder ben geworden en liep (en loop nog steeds) zo trots als een pauw achter de wagen!!!

dussss, niets van aantrekken!!!
groetjes missC

Hoi miss c
Dankje wel voor je reactie. Zijn jullie voor de 2de bezig?
Eigenlijk heb je wel gelijk veel mensen in mijn omgeving weten ook wel dat ik jong moeder wil worden. Het lijkt mij zo heerlijk. Ik weet zeker dat ik net zo trots achter de kinderwagen zou lopen.
Wat gaf jij als antwoord als mensen aan jou vroegen of het wel de bedoeling was?
Groetjes
Bloem

Terug
Bovenaan