nog jong maar toch!!!???

hoi hoi
je heb een mooie leeftijd voor een baby te krijgen als de tijd rijp is komt het vanzelf
ik was 18 toen ik van de eerste zwanger was en 22 van de tweede dus leeftijd maakt niet uit mijn oudste is nu bijna 17 en heb er veel plezier van ben nu met mijn 4de bezig ik heb er ook nog een van 5
zo zie je maar leeftijd maakt niet uit

groetjes en laat de rest lekker kletsen jij bent er klaar voor jij moet er voor zorgen niet de roddel tantes

Hey Bloem,

Leeftijd zegt idd niet veel.. Je gevoel zegt jou of je er klaar voor bent of niet..
En daar  moeten andere mensen zich niet mee bemoeien.. :D
Ik ben zelf 21 en 22 en zijn nu 6mnd bezig, en de meeste denken dat het nog
wel ff duurt.. maar laat ze dat lekker denken! Wij willen het graag.. en de rest
heeft dat maar te respecteren toch??!!!! En zo kan je iedereen een mooie grote  
verrassing geven als ze het niet verwachten!!!  En daar kan je lekker samen van
genieten.. Want uit eindelijk maken je samen die keus.. :D:D:D
Veel plezier en succes!!!

Liefs Ikk!

quote: bloem kate schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2006 22:40:37'));

Hoi Meiden,
Ik ben 23 jaar en wij zijn al een bijna een jaar bezig. We willen heel graag een kindje maar denken soms wel 'wat zouden anderen ervan vinden'. Zijn er nog meer meiden die zich dit wel eens afvragen. Ik zou niet willen dat mensen denken dat een kindje niet gewenst zou zijn. We willen het heel graag en zijn al een tijd bezig. Ik woon ook in een klein dorp dat zal er ook wel mee te maken hebben. Zoveel geroddel.
Natuurlijk denk je vaak 'wij willen dit toch dus wij weten wel dat het gewenst is en goed is' Maar toch...........

Groetjes
Bloem

Hoi Bloem,

Ik was 17 jaar toen ik bewust met de pil stopte om een kindje te krijgen. Ik was 18 toen ik beviel van mijn oudste en nog net 20 toen ik beviel van mijn jongste, voor wie eveneens bewust gekozen is.  Ik heb er geen moment spijt van gehad. Nu ben ik 21, mama van twee schitterende dochters en bezig met mijn man voor een derde kindje. Natuurlijk krijg je een hoop gez**k over je heen. Ik kreeg vragen als 'het is toch zeker wel een ongelukje he?' en 'Je weet toch wel dat abortus en adoptie ook opties zijn he?!' en vele, vele opmerkingen die echt verschrikkelijk veel pijn deden en af en toe nog steeds DOEN.. Maar.... IK ben gelukkig met mijn gezin en IK kan mezelf recht in de ogen kijken. Wat de rest van de wereld betreft; scr*w them!

Liefs Esther en de prinsesjes

hallo,
je moet het indd helemaal zelf weten en niks van andere aan trekken. ik ben zelf 22 en ik heb een zoon van ong 21 mnd en ik ben ik verwachting van de 2de bij de eerste was ik dus 20 toen ik die kreeg en iedereen vroeg zich ook af of het wel geplant was ( doen ze nu nog wel onbekende dan) maar ik heb er echt schijt aan om het zo maar even te zeggen
want wij zelf weten beter en zijn verder met alles heel gelukkig dus een mening van een ander doet er niet toe.

groetjes

Hoi

ik word ook in januari 22 en ben bezig voor de tweede.

hoi hoi meiden.........

je ben niet te jong hoor ik ben bijna 22 en ook al bezig voor de eerste   en nu maar hopen dat het gauw luk voor ons allemaal

xx tamara

Hallo allemaal,

Wat het belangrijkste is, is dat je er beiden klaar voor bent! De één is dat als ze voor in de twintig is en de ander is misschien al 34! Ik ben nu 31 en heb een zoontje van 4 maanden. Ik was er klaar voor toen ik 26 was, maar mijn man absoluut nog niet. Die was 2 jaar later zover. Al met al heeft het bij ons ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Maar geniet nu volop en voel me echt geen oude moeder.
Mijn moeder was 21 toen mijn broer werd geboren en 23 toen ik werd geboren. Dat was toen heel normaal! Dus waarom zou je nu dan ineens te jong zijn????

Haai,

ik was ook 23 toen de eerste kwam en ben nu net 27 en 34 weken zwanger...ben maar blij dat je zelf een jonge mama bent...

Mijn moeder is 49, ze was 22 toen ik kwam...terwijl mijn schoonmoeder 38 was toen ze mijn man kreeg...nu is ze 71, mijn OMA is ook 71...ga maar na...

Ik moet er niet an denken om na mijn 35dte pas een kind te krijgen...

Groetjes Valerie

Terug
Bovenaan