nog lang tot de 1e echo.

Jeetje, wat duurd het nog lang tot aan de 1e echo.
ben nu bijna 6 week, 18 augustus 1e intake bij de verloskundige, daarna afspraak 1e echo.

Ik kan niet wachten, zo benieuwd of alles goed gaat en blijft gaan.
met vlagen pijnen in de onderbuik, misselijk.
heel onzeker zijn of het allemaal wel goed gaat.
en als ik geen pijn heb of het dan wel goed gaat.
soms word ik gek van mezelf.
denk de hele dag eraan.

Het is onze 1e Uk. maar zo bang dat het hartje niet klopt ofzo bij de 1e echo.
ik weet dat er meer aanstaande mama´s dit hebben maar wil het toch even met jullie delen.

ben benieuwd naar jullie verhaal.

Heey meid,

Wat duurt wachten dan weer lang hé?! Ik zat hiervoor op het 'zwanger worden' forum en daar was het altijd 2 weken wachten op je nod. Nu is het weer wachten geblazen. Ik moet nog 2 weken en 3 dagen wachten voor de eerste echo. En ook ik vind het allemaal erg lang duren! Het is onze 2e, maar ik vind het allemaal weer net zo spannend hoor! Ik ben me nu veel meer bewust van de dingen die allemaal mis kunnen gaan.

Succes met wachten meid!
Liefs ciomama

Hoi,

Ik wil eigenlijk ook niet meer wachten. Wij hebben 5 augustus intake en daarvoor de echo. Ben ook al aan het aftellen. Ik heb het idee dat ik bij deze zwangerschap veel meer bezig ben met het mis kunnen gaan dan bij de eerste. Als we de eerste echo maar weer achter de rug hebben en een stukje bevestiging hebben gekregen.

Ciomama, ik denk dat wij op dezelfde dag een echo hebben

Hoi,
Ja het duurt zo lang hè. Ik heb nog niet eens de verloskundige gebeld. Dus weet niet eens wanneer eerste echo zal zijn. Ik weet ook niet hoeveel weken ik nu ben.
Hoop zo dat het goed gaat allemaal!
Die eerste tijd is zo spannend!
Groetjes

Wij hebben ook pas over 4,5 week de 1e echo (met 10 weken) in het ziekenhuis. Heb soms ook pijn in mn buik en maak me ook druk omdat twee vriendinnen pas met de echo zagen dat het hartje niet meer klopte.. Vrouweneigen misschien ook om je zo druk te maken..

Positief blijven! Positieve energie werkt beter dan negatieve :)

Hoi, hier ook een, die die dagen maar langszaam vind gaan.
Ik heb 1 Aug mijn echo en ben dan 7 weken en 4 dagen zwanger. Ben bijna per dan aan het aftellen.

O wat zijn wij vrouwen toch erg he

x yvonne

Ik ga ook naar de gyn en ben net geen of net wel 8 weken. Mijn cyclus is/was 25 of 28 dagen en weet dat nu niet.

Er was niet eerder plek en dinsdag 2 kon ik niet anders mocht ik nog een paar dagen eerder. Eerst echo en na de echo heb ik intake met gyn.

Spannend allemaal.

Terug
Bovenaan