nog lang tot de 1e echo.

hier nu 6 weken zwanger,
intake gehad en 8-8 de eerste echo
ook wij kunnen niet meer wachten
is onze eerste, en ben nu al 1 kilo in een week aangekomen waarvan geen idee

Hoi allemaal,
Ik ben zwanger van de derde en ben nu 7 weken. 1 augustus krijgen wij de echo en ben dan ook zeer benieuwd of alles goed is.
Iedereen heel veel succes en sterkte met wachten ...lol

Hellen

Hallo,

Ik ben +-5weken zwanger van mijn tweede kindje en ik heb de eerste echo 11 augustus.Is wel lang wachten.Ik hoop maar dat het allemaal goed blijft gaan.Heb al een miskraam gehad voor mijn eerste kindje geboren is (curritage laten doen) En dat maakt je toch onzeker.Heb geen last van gevoelige borsten alleen een beetje een opgeblazen gevoel en af entoe heb ik wel eens steken in mijn onderbuik.

Crista.

vrouwen zijn best erg jah hahaha.
Maar het is natuurlijk altijd spannend.

ik ben ook 10 week dan heb ik pas intake.
als ik zie dat heel veel hem al hebben rond de 8 weken.
misschien verschillend bij Gyn en verlos??

ok ik ga proberen alles positief te zien en doen.
had gisteren een huilbuien dag, bah..
zo ben ik anders nooit.

veel te bang dat het hartje niet klopt..
maja eigenlijk als dat zo is dan is het zo en kan je er niks aan doen weet ik ook wel.
maar toch..

Bedankt voor al jullie reacties!! TOP!!

Wij zijn echt lastige wezens :)
Gisteravond zat ik helemaal in de stress of het allemaal wel goed gaat komen. Of mijn andere jongens het wel leuk gaan vinden.
Ben nu natuurlijk superblij dat het gelukt is, maar de hormonen gieren alweer heerlijk door me lijf.
Want daarna kwam de angst of het hartje wel zou kloppen enz

Wij mogen 4 augustus al een echo maken bij de gynacoloog. Waarom het zo vroeg is geen idee?? Heb afgelopen zondag pas positief getest.

Ik heb 27-7 een intake bij de verloskundige waar ik het hartje kan horen, en 29-7 een echo bij de gyn.
Ik zit ook de dagen af te tellen hoor, en ben net zo zenuwachtig als jij.. Als alles maar goed zit, zou zo'n geruststelling zijn om het hartje te horen/zien kloppen!!

hallo dames
pfff ik zit in het zelfde schuitje ik ben nu ook 5 weeken zwanger en ik loop onder de gyn om dat ik moeilijk zwanger kon raaken en een miskraam heb gehad toen ik bijna 3 maand was ik heb mijn eerste echo ook pas op 18 augustis en de dagen duuren bij mij ook heel lang nu elk pijntje wat ik voel denk ik zou het wel goed zijn maar goed ik probeer er toch heel erg van te genieten word dan ons 2 kindje mijn dochter is nu 3 ik ga volgende week op vakantzie dus een beetje tijd verdrijf
iedereen vanharte met de zwangerschap en veel sukzes met de 1 ste echo

groetjes van mandy

Terug
Bovenaan