Nog last vam keizersnee???

Hallo,

Wie heeft er ook nog last van de keizersnee??
Niet dat het echt pijn doet, maar het is nog gevoelig.( na 5mnd)

Hebben jullie dat ook??

Liefs Vano en Ninthe

Hoi Vano,

Nee, ik heb er geen last van, maar ik kan er soms nog wel veel jeuk aan hebben. Bij mij is het inmiddels meer dan 6 maanden geleden (22 juli) en ik heb me laten vertellen dat het minimaal 6 maanden duurt alvorens het van binnen allemaal goed genezen is, dus dat verklaart de jeuk ook wel denk ik.

Misschien moet je het litteken wat vaker masseren en gaat de gevoeligheid op die manier over.

Groetjes Fonske.

Hoi,

Ik heb nergens meer last van,.. Een enkele keer wat jeuk, maar verwijt dit meer aan een riem of broek die op dat moment lang in mijn huis heeft gedrukt met zitten.
Het litteken is ook erg dun en het valt bijna niet op, al is het wel groot.
Vind het op een of andere manier wel een mooi aandenken

Esmé mv Kay

Nou...ik heb er soms nog wel last van hoor.
Vooral de huid erboven voelt nog steeds niet zo fijn. Het voelt nog steeds een beetje rauw alsof er een grote (oude) schaafwond zit... Inderdaad heb ik ook regelmatig ontzettende jeuk aan het (overigens heel lelijke) litteken. Ik kan ook echt nog niet zeggen dat ik het een "leuk" aandenken vind...

Liefs Annet

Ik heb trouwens wel nog dat "dove" gevoel in mijn buik. Ik kon eerder niks aan mijn buiknavel verdragen (als er een broek op zat etc) en nu heb ik daar geen last meer van omdat het gevoelloos is,.. tsja

Het gevoel kan weer terug komen, maar bij enkele blijft dit hun hele leven!

Ik heb helemaal geen last van de wond. Had ik na de eerste keer ook niet trouwens.
Dat doodse gevoel blijft echt nog wel jaren, helaas. Ik denk trouwens dat dat nooit meer helemaal goed komt. Er zijn toch zenuwen doorgesneden.

Als je nog echt veel last hebt van de wond zou ik er toch es naar laten kijken hoor.

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan