Nog last vam keizersnee???

Ik heb ook een keizersnee gehad en toen we naar huis mochten,heb ik een folder meegekregen,en daar stond in,dat het "dove"gevoel wel tot een jaar kan duren voor dat het weg is.
Ik heb ook nog last van het dove gevoel en soms jeukt het,maar verder gaat het goed,de liteken wordt minder zichtbaar,en ik vindt het ook een mooi aandenken

Groetjes Simone mv Jorden(27-09-2006)

Mijn litteken jeukt soms ook verschrikkelijk. Zal wel een genezingsproces zijn denk ik. Tot aan een week geleden zaten er nog wel "harde stukken" onder het litteken. Net of er bobbels onder de huid zaten. Die trekken gelukkig nu wat weg. Ik kan niet zeggen dat ik het mooiste litteken heb, maar ècht lelijk vind ik hem ook niet. Ze hebben wel mooi laag gesneden, en hij valt gedeeltelijk weg in het schaamhaar en zit sowieso onder de rand van de onderbroek (en nee... ik heb geen oma-tent aan dan). Het dove gevoel zat vooral bij mij onder het litteken. Voornamelijk bij het bijwerken/scheren van de bikini-lijn  had ik dat schaafplek-gevoel ook wel. Nu niet meer, maar het blijft een vreemd gevoel zo rond de wond. Nèt even anders als de rest van je buik.
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan