Nog leuker nu....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ik zeg net tegen mijn man dat het forum nu nog leuker is nu je weet met wie je kletst...Diepe zucht van mijn man....nee die verslaving gaat nu helemaal niet meer over.Hahahaha....

Groetjes Kitty en Tess.

Hahahahahahaha inderdaad!!!!!

Het is inderdaad wel leuker nu je elkaar hebt gezien. Je kunt je een gezicht voorstellen achter het verhaaltje. Beter dan met een foto....

Hier is de verslaving ook erger geworden. Manlief zit boven op kantoor achter de pc, dus ik heb ons mega-trage lap-topje maar ter hand genomen om tòch maar wat te kunnen typen hahahahahahaha......

We zijn ècht erg hè?

Maar onze kids lijken inderdaad wel een leuk setje he???
hahahahaha

Groetjes happyM

Uhm, Marieke,.. Toevallig je ontgaan dat ze letterlijk en figuurlijk voor Kay is gevallen?
Whahaha,.. Ook dié foto van Tess en Kay is super!!

Esmé mv toekomstige schoonzoon Kay

Sja, als ik niet al hartstikke verslaafd was, werd het nu (kan dus niet hihi) nóg erger.... Ik had wel een beetje moeite om al die namen te onthouden, maar als ik er eenmaal uit was, ging het zo vanzelf..... Leuk om nu iedereen een beetje te kennen als persoon ipv nickname..

Liefs Annet

Ik weet niet. Ik heb (zoals je misschien in een andere topic hebt gelezen) een foto-probleempje hier. Zodra die opgelost is, kan ik mijn foto's beter bekijken.
Ik heb ze niet bewust samen op de foto gezet, maar misschien staan ze er per ongeluk samen op (op dat kleed bijvoorbeeld bij terrasje nr.2)
Groetjes happyM

Terug
Bovenaan