Nog leuker nu....

Hahaha, is dat zo???

Dan heeft Tess wat uit te leggen aan Tygo, want die ligt met een grote grijns te slapen nu hahahahahaha

Helemaal in de zevende hemel....

Dus, dat wordt niet alleen vechten om speelgoed-sleutels, maar ook al om een meisje???

groetjes happyM.

Ach,.. Als het zo moet zijn dan steelt Kay haar hartje misschien wel in de toekomst,..

(Goh Esmé,.. wat zeg je dat mooi,.. hihihi)

Nou ja... misschien heeft Kay inderdaad meer geluk Esmé?!?! Jullie wonen in ieder geval een heeeeeeeel stuk dichterbij Tess.....

Maar het stomme is, even wat anders, dat ik inderdaad helemaal zit te gniffelen achter de laptop. Vind het nu zo leuk een groot deel van de forummers te kennen. Het geeft zeker een extra demensie aan dit forum en al helemaal de betrokkenheid bij al het lief en leed wat misschien nog gaat komen,..

Ik zit in ieder geval te genieten hier!

Vooral al jullie accentjes vond ik zo geinig.
Ja ik praat gewoon ABN, dat hebben jullie gewoon verkeerd gehoord!

Afstand wil niets zeggen. Ik woonde ook 2,5 uur rijden van mijn vriend af en het is het beste wat me is overkomen. En ja,.. dan rij je graag!!

Men zegt wel eens "wat van ver komt is lekker"... Dus,..

Komt jouw vriend dan oorspronkelijk uit Drenthe???? Wonen inderdaad hele leuke mensen!!!!

hoe we dat doen met al die liefdes? nou gewoon rouleren (zeg ik dat goed?)
elke week een ander liefje, dan blijven we tenminste one happy family

PS Esmé ik zag Kay dus ook letterlijk voor Fabio vallen (zie foto) dus het kan nog alle kanten op met die zoon van jou hoor hahaha

Terug
Bovenaan