Nog maar 1 week

A

Anoniem

Guest
Nog maar 1 week en dan wordt ook de benjamin van het Forum 1 jaar. Ik heb er zo ontzettend veel zin in. Ik merk wel dat ik nogal enthousiast ben geweest en deze week moet er dus nog heel veel gebeuren.
De achtertuin is nog niet helemaal af dus die moet mijn man nog af maken, er moet nog een hoop opgeruimd. Ik moet alle kado tasjes voor de kinderen nog maken. We moeten zelf nog wat laatste boodschappen doen en donderdag avond komt Albert alle boodschappen bezorgen. Ik moet nog contact op nemen met de mevrouw van de taart of alles nog goed gaat en ik heb net het restaurant gebeld die het avond eten verzorgd omdat we toch iemand hebben die vegetarisch is. Kortom nog super veel kleine dingen die gedaan moeten worden en dan zijn we helemaal klaar voor het grote feest van zaterdag want dan wordt Marissa dus 1! Het bestelde Tinkerbell jurkje is helemaal de mist in gegaan. We hebben gelukkig nog wel op tijd een polo kunnen bestellen bij Simply Colors dus haar kleren liggen klaar. Nu alleen nog maar aftellen!

liefs Linda, mv Marissa over 6 dagen 1

Hoi Linda,

Je vooral niet te veel zorgen maken de komende week en gaan genieten.
Vooral van de verjaardag zelf, want het vliegt voorbij.

Veel plezier met de laatste voorbereidingen en maak er een fijne dag van.

liefs Saskia

Hoi Linda,

Nog even en dan is het zover... spannend hoor! Krijg je veel mensen zaterdag? Je maakt er echt goed werk van lees ik zo. Dat is alleen maar leuk, het is tenslotte ook heel bijzonder. Justin is alweer 16 maanden, maar ik kijk nog steeds met veel plezier terug naar zijn eerste verjaardag!

groetjes mirjam

Hoi Linda,

Wat leuk dat ze bijna jarig is! Bij ons is het al 4 maanden geleden en wij vonden het geweldig. Een dag om nooit te vergeten. Ik had al eens gelezen dat je het groots aan ging pakken, maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat nu precies je plannen zijn. Wie nodig je uit en wat ga je doen?

Veel plezier in ieder geval en veel foto's maken! (kunnen wij ook nog een beetje meegenieten)

Hoi Babybelle en Goudlokje,

Ik pak het inderdaad misschien best wel groots aan. Maar vind het eerste jaar ook zo ontzettend bijzoder. Ik had denk ik zo'n 60 mensen uitgenodigd in totaal. Daar van komen zo'n 42 mensen en 8 kinderen ongeveer. Ik heb een taart laten maken bij www.cakeandco.nl het wordt een stapeltaart van 3 verdiepingen in het thema van haar verjaardag, elfjes. De uitnodiging is gemaakt door Evelien(Evelution) ook in het thema elfjes. We zetten buiten een partytent met statafels. Uiteraard wordt het huis versierd. Om 15.00 uur snijden we de taart aan . We hebben een springkussen voor de kinderen, en een tafel met kleurplaten en chips en pakjes drinken. Om 17.00 uur wordt dan het eten gebracht door Javaans Eetcafe, we eten dus indisch, erg lekker. Twee soorten rijst, sate, ajam kari (kip) en Babi ketjap, hete boontjes en komkommer. De kinderen krijgen pannenkoeken. We richten dan een buffet in en iedereen kan dan nog lekker eten. De kinderen krijgen kado tasjes mee met voor de  baby's rozijnen en koekjes en een boekje van Dikkie Dik. 'Voor de iets groetere, rozijnen, chips en een boekje van dikkie Dik en voor de grootste kinderen (6 tot 16) chips, snoepjes, Maltezers en een computerspelletje. En dan is het feest tot 19.00 uur. Maar tegen die tijd zal iedereen ook wel gaan. Mijn man en ik hebben allebei geen zin om de hele dag drinken in te schenken dus we richten buiten een bar in. We laten 40 kilo ijsblokjes thuis bezorgen en vullen met de helft een specie kuip waar het bier in komt. Verder zetten we al het drinken neer en kunnen de mensen dit zelf inschenken. Daar kunnen ze dan dus een ijsblokje in doen om het drankje koel te maken.
Volgens mij was dat het wel hoor

groetjes Linda

Klinkt hartstikke goed! Dit wordt vast een geweldige dag!

Nou Linda,
jij pakt het wel heel groots aan!
Maar wel hartstikke leuk natuurlijk.
We wachten in spanning af op de foto's,

groetjes en probeer ervan te genieten want de dag vliegt voorbij,
Sonja

Hoi Linda,

Wat geweldig, dit word echt een megafeest, Marissa zal in ieder geval flink verwend worden!! Ik ben reuze benieuwd naar de foto's!! Alvast heel veel plezier zaterdag, en wat ik zag zat het weer ook mee!!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan