Nog maar 1 week

jeetje linda,wat klinkt dat allemaal leuk zeg.kan me voorstellen dat je er erg veel zin in hebt.je hebt er erg veel werk van gemaakt.wat zal je meisje genieten,en je visite natuurlijk.
tel de dagen maar af.

gr petra

Hoi Linda,

Spannend allemaal hoor!!! En het is zeker bijzonder zo'n eerste verjaardag. Ik was er ook al weken eerder mee bezig!!!!

Ik wil je toch nog ff een tip meegeven. De bedoeling bij ons was dat er toch veel foto's gemaakt moesten worden!! Maarrree.. ik was zo druk met iedereen en op Jennifer aan het letten en zorgen dat de kids wel genoeg te drinken en te eten hadden etc... dat ik helaas niet veel foto's heb gemaakt. Daar baal ik echt heel erg van.
Dus vraag aan een vriend of familielid of hij/zij ook af en toe wat foto's wil maken...

Succes nog met de voorbereidingen!

gr. Ilone

Paar veranderingen in de planning.
Ik dus al een hele tijd geleden heel blij een springkussen besteld. Mijn man vond dat ook wel leuk dus vastgelegd. Maar nu heeft hij net vorige week graszoden gelegd. Komt hij er dus gisteren achter dat het springkussen op zijn nieuwe gras komt . Kom niet aan zijn gras.. dus ik heb het springkussen moeten annuleren . Nu maken we maar een tafel met kleurplaten en potloden en zo voor de kinderen.
Verder wilden we dus met ijsblokjes gaan werken, tot we opeens bedachten dat we beter een grote koelkast kunnen bestellen. We hebben nu dus zo'n Coca Cola koelkast besteld, met zo'n glazen deur. Die is groot genoeg om al het drinken koel te houden en ook een stuk makkelijker dan almaar met ijs heen en weer lopen. Dat zijn dus de veranderingen tot nu toe. Hoop maar dat de rest ongewijzigd blijft. Oh ja.. ik heb natuurlijk ook veel te veel eten besteld, dus als iemand zaterdag in de buurt is van Eindhoven kom dan maar gezellig mee eten, er is genoeg

zo te horen word het een heel gezellig feestje bij jullie...
leuk hoor... ben heel benieuwd naar de foto's.. maar die zullen er vast wel komen...
xx

Terug
Bovenaan