Nog maar 10 weekjes en nog twijfelen over de namen

De topic zegt het al.
We hoeven nog maar 10 weken en ik twijfel nog steeds over de namen.
Ik vind dit heel erg, want ik twijfel echt over alles.

Hoe hebben jullie dit opgelost?
Is iedereen met z'n partner hierover eens?

Mijn man en ik hebben 2 totaal verschillende smaken.
En dachten we beginnen gewoon eens wat namen op te schrijven.
Ik had een pagina met namen en hij ook.
Er zaten een aantal namen die we beide leuk vonden.
Je zou dus eigenlijk zeggen dan heb je je naam.
Maar nu begin ik weer te twijfelen. erg he.

Voor een jongen hebben we Yordi en Milan.
Voor een meid Lizzy en Dana.
Hele leuke namen vind ik, maar waarom twijfel ik dan nog steeds.

Sorry voor dit gezeur, het moest er even uit.
Ik moet zeggen het lucht wel op. hihi.

Groetjes Gizzymo

hoi,

Wij hebben op de terugreis vanuit Frankrijk de namen gekozen.
We hebben allebei gezegd welke namen we leuk vonden en het was eigenlijk binnen 10 minuten besloten.

Voor een meisje vond ik het niet zo moeilijk maar voor een jongen wel

We hebben wel gekeken of het bij onze achternaam past en of het klinkt samen met de naam van ons zoontje.

Succes.

groetjes Masja (32 weken)

hoi,

Ook wij dachten dat we eruit waren, tot ik ineens van de week in de auto een naam hoorde en dacht: dat is hem!
Gelijk mijn man van mijn twijfel bij de eerste naam op de hoogte gebracht en mijn betere idee genoemd en hij was het er gelukkig mee eens. Nu is de naam die we als eerste hadden bedacht de doopnaam (dat is ook een vernoeming).
Een vriendin van me had twee dagen voor de bevalling nog ruzie met haar vriend over de naam, zij kwamen er ook niet uit, je bent dus niet de enige.
Zij heeft haar zin gekregen, omdat ze zei dat zij immers het kind 9 maanden had gedragen en het moest baren.
Misschien helpt het jullie om de betekenis van de namen te zoeken en te kijken welke betekenis je mooi vindt, dan gaat die naam ook mee voor je leven.

Succes!!

Erica

hihih lastig he!
als je er echt niet uit komt misschien dobbelen???

Ik had dit keer ook heel veel moeite met de naam, ik vond niks mooi leek wel......
Uit eindelijk heeft mijn man de doorslag gegeven en vind ik de naam toch ook wel erg mooi en ben er erg blij mee!!
We weten wat we krijgen maar ik wil nu toch nog wel een naam voor het andere geslacht.......je weet maar nooit!!

Lastig he ! deze keer weten we het wel ( toch !!???  ) maar bij onze oudste zoon was het na de bevalling en wat wordt zijn naam ? en toen keken we elkaar aan : zullen we dan toch Milo doen en we keken nog een eer naar de baby en ja dat wordt het!! haha dus misschien gaat het bij jullie ook wel zo, eerst even de kleine zien en dan weet je het

groetjes

hallo allemaal
Wel grappig om te zien dat er meer vrouwen zijn die twijfelen over een naam. Ook ik twijfel namelijk. We weten al dat we een ventje krijgen dus hoefden alleen maar een jongensnaam te bedenken. We hebben er maar twee kunnen vinden maar nu weten we niet welke we moeten kiezen. Ik denk dat we gewoon een keer moeten prikken ofzo... Twijfelen doe ik idd met veel andere dingen ik kan heel slecht tussen bepaalde dingen kiezen errug irritant. Vooral mn vriend wordt er soms stapel gek van!! Nou ja we hebben als het goed is nog even om er over na te denken!!
groetjes tammie

Hallo dames,
Ja namen he... de meisjesnaam hadden we al heel snel. Ik twijfel nog over de jongensnaam. En in de eerste week van november wordt de baby gehaald. We hebben eind sept een weekendje weg nog staan, dan gaan we zitten/liggen met namenboek en al. Dan moet het maar, pfff ik vind het zo moeilijk, het is zo belangrijk he!
Succes allemaal,

D

Hoi hoi,

Ik ken het probleem. Mijn man komt uit Egypte, dus we hebben besloten om ons kind een Arabische naam te geven, die ook gebruikelijk is in Nederland; Sarah, Ilan. etc
Nu blijkt echter dat het tegenvalt met de hoeveelheid namen die in beide landen geschikt zijn.
We hebben wel enkele namen in gedachten, maar de twijfel blijft groot.
Heeft iemand nog leuke namen of websites met Arabische/Islamitische namen?

Groetjes,

Nadine

Terug
Bovenaan