nog maar 6 daagjes..

A

Anoniem

Guest
24 mei heb ik mijn nod, maar ik heb sinds gisteren hele volle borsten, echt hard en vol net alsof er siliconen ofzo inzitten.. ik heb dit nog nooit eerder gehad.. maar zou dit kwaad kunnen..??

Liefs Iris

Hallo Iris,

Dat heb ik sinds gisteren ook, mijn NOD is maandag 21 Mei. Ik heb altijd al vanaf mijn eisprong pijnlijke borsten en die verdwijnen dan wanneer de RD er zijn. Alleen heb ik nu sinds gisteren echt van die tijdbommen, die op knappen staan. Mijn vriend vind het wel leuk, hij zegt ze zijn wel twee keer zo groot (beeetje overdreven natuurlijk).
Heb jij ook blauwe aders, rode/rozige tepels met een donkere rand ?
Ik weet alleen jammer genoeg niet of dit een teken is van naderende RD of dat het zwangerschapsverschijnselen zijn?!?

Liefs Yvonne

Oh ja, mijn NOD kan ook 24 mei zijn, omdat ik vorige maand twee dagen overtijd was. Ik heb bij mijn eisprong 14 dagen opgeteld en dan is het 21 mei.

blauwe aders op mjn borsten kan ik niet goed zien, als ze er al zijn omdat ik een getinte huidskleur heb, maar mijn tepels lijken wel donkerder en met meer van die bobbeltjes eromheen  ( haha weet niet hoe ze heten )

en ook elke keer vage krampjes bij mijn vagina, heel vreemd zou t dan toch voor ons,

wij zijn bijna een jaar bezig en heb deze maand voor 't eerst ovutesten gebruikt, kwam erachter dat mijn ei eerder was dan ik dacht, dus eigenlijk al die maanden verkeerd geklust zeg maar..

maar hou de spanning echt niet meer uiy..

ik zal heel hard duimen voor ons

Liefs Iris

Ja, ik ben ook al druk aan het !!!
Ik hoop dat het iets betekend, maar weet het niet zeker??
Die bobbeltjes heb ik ook meer . En ik ben gister twee keer misselijk geweest en vandaag ook nog, maar dan 's middags. En die steekjes heb ik ook en mijn buik is opgezet. Het kan natuurlijk ook betekenen dat de RD eraan komen., maar dat hopen we niet!!

Wij gaan nu voor de 7e ronde voor ons eerste kindje. Ik ben nog niet aan de testen, omdat ik een regelmatige cyclus heb. Mijn eisprong heb ik ook gevoeld op zondag/ maandag 7/8 Mei. We hebben deze hele ronde flink geklust, dus we hopen op een positief resultaat!!!! Afwachten en nog eens afwachten.

Ik hoop dat het voor jullie raak is en ik zal duimen.

Liefs Yvonne

ik stond net op van de bank, en voel echt een heftige steek net boven mijn vagina.. ik ebn bang dat dat geen goed teken is..

Dat kan nog steeds twee dingen betekenen hoor. Je kunt steken hebben als je ongi wordt en als je zwanger bent. Heb jij dit dan altijd wanneer je ongi wordt ? SOmmigen zijn zwanger maar hebben ongi klachten. Ik had vanmorgen  net boven mijn lies aan beide kanten steken. Mijn temperatuur is ook iets hoog voor mijn gevoel. Gisteravond 37,1, dus ik kijk vanavond weer om dezelfde tijd.Wat is normaal weet jij dat misschien?

nee heb nooit zulke steken gehad.. echt vreemd..

en die steekjes in je lies wat jij zei heb ik ook..hmm wat t ook is we zitten allebei in het zelfde schuitje

Terug
Bovenaan