nog maar 6 daagjes..

ondertussen nog maar 3 daagjes te gaan, hoe voelen jullie je??

ik best goed, ben zooo zenuwachtig..

liefs Iris

ik ben ook erg zenuwachtig! dacht volgende week dinsdag ongiete moetenworden, maar heb mijn ei rond de 12/ 13e mei gehad. dus volgens de berekeningen futuremummy moet ik ook aankomend weekend mijn nod hebben

hoi futuremummy   zoals beloofd zou ik je op de hoogte houden....en gisteren zijn die dagen gearriveerd...4 dagen te vroeg...heb dat   nog nooit in me leven gehad,ik was altijd precies...en nu 4 dagen eerder..ik baal zo vreselijk..maar ja op naar de volgende ronde.....en meis ik zal voor jou blijven  veel liefs mariska

Hallo Meiden,

Hey Mariska, wat vervelend zeg! Het is toch elke keer weer een teleurstelling als de RD zijn gearriveerd! Nou ik hoop dat je in de volgende ronde meer succes hebt!

Hey Iris, vandaag mijn NOD en zaterdagavond en gistermiddag ongikrampen gehad, dus ik verwacht dat de RD vandaag of morgen komen.  

Liefs Yvonne

quote: mariska2005 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2007 09:19:44'));

hoi futuremummy   zoals beloofd zou ik je op de hoogte houden....en gisteren zijn die dagen gearriveerd...4 dagen te vroeg...heb dat   nog nooit in me leven gehad,ik was altijd precies...en nu 4 dagen eerder..ik baal zo vreselijk..maar ja op naar de volgende ronde.....en meis ik zal voor jou blijven  veel liefs mariska

nou wat raar dat de devils opeens 4 dagen eerder zijn.. heb je echt helder rood bloedverlies?? want mischien is het wel een innestelingsbloeding..

en dankjewel dat je voor me blijft duimen.. durf er bijna niet van uit te gaan maar heb zulke vreemde klachtjes deze maand wat ik nooit eerder heb gehad, want heb al paar x gedacht zwanger te zijn maar toen had ik deze klachten niet..

me buik zit helemaal vol lucht lijkt het wel, maarja kan helaas nog niet testen..

Liefs Iris

hey futuremummy....ja is echt heel raar hoor...nee is geen innestellingbloed hoor bloed juist heel veel zelfs en is rood dus dat is echt RD....en vandaag zat ik onder de douche en kwam inene hele grote plas bloed eruit echt heel vreemd...heb vreselijk hoofdpijn...maar ja ik wens jullie allemaal succes en ik blijf het volgen op het forum..gr mariska

Terug
Bovenaan