Nog maar een keer over de mg prik

Ik ben van het janforum en snuffel ook op de andere mamaçlubs rond; afgelopen vrijdag overleg gehad met de gyn en ook zij adviseerde te samen met haar heel vakgroep om de vaccinatie WEL te nemen; de gevolgen kunnen ernstiger zijn om het niet te doen, dan het wel te doen. Er is een zwangere die met 31 weken zwschap haar baby is verloren door de griep en ook een zwangere met 34 weken waarvan bekend is dat zowel zij als het kindje de MG hebben. Zij moet zoveel antibiotica slikken dat het zelfs risicovol is voor de ongeboren baby.

Ik ben nu snotverkouden en heb flinke bijholte-ontstekingen.... als ik zie hoe benauwd ik het nu al heb... laat staan met de griep.... nee, na lang wikken en wegen hebben wij besloten hem wel te halen.

Maar zo heeft ieder zijn of haar eigen idee over de vaccinatie.... tijd zal leren hoe het de keuze's uitvallen....

iedereen in ieder geval heel veel succes met deze moeilijke keuze.....

xxx

ik moet het 18 nov pas halen, maar ik ga hem wel halen, het is een moeilijke keuze maar het meeste wat ik hoor/lees is het toch het beste dat je hem haalt. ik las op internet een artikel dat in scandinavie 10.000 zwangeren zijn gevaccineerd, en daar pakt het goed uit, ..,mijn schoonzus heeft hem vandaag ook gehaald, zij had ook erg lang getwijfeld maar doet het toch.

Hoi meiden,

Nou na lang wikken en wegen heb ik vanmiddag toch de 1e prik gehaald. Na grondig overleg met de huisarts vanmorgen en die adviseerde mij om het toch echt te gaan halen. De vk gaf alleen maar info en had verder geen advies. Ik vind dat het gewoon kiezen is tussen 2 kwaden. Of ik haalde hem niet met extra kans op complicaties als ik de mg krijg, wat dan ook weer slecht is voor je kind. Omdat hoge koorts zelfs weeen opkunnen wekken. Og hem wel halen en afwachten wat de vaccinatie verder doet.
Het blijft een moeilijke keuze en hopelijk heb ik nu voor het meest goede gekozen.

Kiefs marielle 21 w

Terug
Bovenaan