Ik ben van het janforum en snuffel ook op de andere mamaçlubs rond; afgelopen vrijdag overleg gehad met de gyn en ook zij adviseerde te samen met haar heel vakgroep om de vaccinatie WEL te nemen; de gevolgen kunnen ernstiger zijn om het niet te doen, dan het wel te doen. Er is een zwangere die met 31 weken zwschap haar baby is verloren door de griep en ook een zwangere met 34 weken waarvan bekend is dat zowel zij als het kindje de MG hebben. Zij moet zoveel antibiotica slikken dat het zelfs risicovol is voor de ongeboren baby.
Ik ben nu snotverkouden en heb flinke bijholte-ontstekingen.... als ik zie hoe benauwd ik het nu al heb... laat staan met de griep.... nee, na lang wikken en wegen hebben wij besloten hem wel te halen.
Maar zo heeft ieder zijn of haar eigen idee over de vaccinatie.... tijd zal leren hoe het de keuze's uitvallen....
iedereen in ieder geval heel veel succes met deze moeilijke keuze.....
xxx
Ik ben nu snotverkouden en heb flinke bijholte-ontstekingen.... als ik zie hoe benauwd ik het nu al heb... laat staan met de griep.... nee, na lang wikken en wegen hebben wij besloten hem wel te halen.
Maar zo heeft ieder zijn of haar eigen idee over de vaccinatie.... tijd zal leren hoe het de keuze's uitvallen....
iedereen in ieder geval heel veel succes met deze moeilijke keuze.....
xxx