Nog maar een keertje: borst of fles?

Hij is al ns eerder voorbij gekomen aan t begin van onze zwangerschappen, maar k dacht ik gooi en nog eens op...

Wat zijn de plannen? Borst of fles en waarom?

Hier nog steeds een twijfelende borst door trauma van de vorige x.... Maar als ons meiske een goede start maakt ga k t toch weer proberen!

Wel flesvoeding, flesjes etc in huis gehaald, voor t geval dat....

Ik heb de hele zwangerschap geroepen dat ik flesvoeding ging geven. Alleen doordat Steijn iets te vroeg was heb ik wel colustrum afgekolfd.
Nog getwijfeld om door te zetten, maar voelde me niet goed bij.
Dus nu toch flesvoeding. Puur op gevoel.

hier ook flesvoeding...ook puur op gevoel gedaan en gewoon omdat ik dan niet de enige ben die straks de beeb kan voeden.... ik heb ook niet lang getwijfeld moet ik zeggen!

Ik ga voor de borst, maar mocht dat niet lukken dan ga ik er geen drama van maken.
Ik ben gisteren naar een info vond over bv geweest en heb daar toch een hoop tips gekregen.
Ik ga dus mn best doen, maar nogmaals mocht het niet lukken dan ga ik alsnog over op de fles.

Groetjes

Ik zei toen ik net zwanger was ga voor de borstvoeding. Maar nu ben ik heel bang dat ik mij heel rot ga voelen als het niet lukt (faalangst) Dus aan de ene kant heb ik zoiets van doe het niet en aan de andere kant lijkt het mij wel fijn om op die manier eenband te kunnen krijgen met de kleine en je "legetiem" terug te kunnen trekken.

Dus nu nog even twijffel........hoop dat ik mij sterk genoeg voel om voor de borstvoeding te gaan!

hoi meiden, hier weer de borst.heb mijn twee andere meer als een jaar gevoed en hoop hiermee astma en exceem te voorkomen.dit omdat ik dat zelf heb gehad,verder viert reuma hoogtei in onze familie en het is wetenschapelijk bewezen dat je als moeder hier zelf tegenbeschermd bent als je langdurig voed.borstkanker zeggen ze ook dat het je er tegen beschermd maar dit is niet wetenschappelijk bewezen.al met al genoeg redenen om het weer te geven.en verder heb ik het beiden super gevonden om te doen, stukje verlengd zwangerzijn vond ik het.
groetjes

wij gaan flesvoeding geven. wel hypoallegene voeding i.v.m allergieen en astma in de familie.
bij mijn dochter heb ik borstvoeding gegeven dit liep hartstikke goed, had voeding voor 3 baby's. maar het is niet mijn ding. ik heb het 5 weken volledig vol gehouden en ben toen gaan afbouwen.

Terug
Bovenaan