Nog maar een keertje: borst of fles?

Ik ben bang dat het deze keer weer niet op gang komt, m'n zoontje hapte niet goed aan en had geen kracht om te drinken en na 5 dagen kolven produceerde ik nog nagenoeg niks en verging van de pijn, bloedende tepels en blauwe plekken.

Als ons meisje een goede start maakt en de bv wel op gang komt lijkt het me erg fijn om bv te geven; makkelijk, gezond, goedkoop en heerlijk om even dat exclusieve moment samen te hebben...

Maar goed, we zullen zien...

Fles!!! Oh ja, bij mijn dochter super bevallen & nu dus weer. Ga het niet eens proberen (bij mijn dochter ook niet gedaan) Voelt gewoon beter voor mij en mijn partner!!

Wij gaan voor flesvoeding. Het is altijd wel een discussie waarin veel vrouwen (moeders, kraamzorg etc.) vinden dat je borstvoeding moet geven. Maar wij zijn van mening dat je moet doen waar je je lekker bij voelt. Ik heb zelf totaal geen goed gevoel bij het geven van borstvoeding. Ons dochtertje heeft het hartstikke goed gedaan op de flesvoeding, dus hier al voeding en flessen in huis gehaald.

Ik moet wel zeggen dat wanneer de baby te vroeg was geboren of wanneer dadelijk zal blijken dat hij het nodig heeft om een medische reden, dan zal ik er mijn best voor doen. Maar anders gewoon flesvoeding...

Terug
Bovenaan