Nog meer dames die K.I. en/of ivf hebben gehad?

hallo meiden,

Ik ben 4 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Mijn 2de behandeling met IVF met ICSI was raak. Ik heb op 18 maart 2003 een zoontje gekregen.En daarna gebeurde een wonder ik raakte spontaan zwanger!! En mijn tweede knulletje word 4 maart 1 jaar.
Toch denk ik nog vaak terug aan die tijd dat je van maand naar maand leefde en de ritjes naar het ziekenhuis. Ik ben in Maastricht geweest en kan alleen maar vol lof over hun  spreken. Maar wat hebben we een geluk gehad want hoeveel zijn er niet die dit geluk niet mogen hebben. Hoe oneerlijk het ook is.
Heel veel groetjes en degene die zwanger zijn een hele fijne zwangerschap en probeer er volop van te genieten, want voor je het weet heb je zo'n klein handenbindertje.  

Hoi allemaal,

Ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste. Ik loop bijna 2 jaar in het ziekenhuis Twenteborg in Almelo. Ik heb pco. ik ben in mei 2004 begonnen daar met clomid en heb dit geprobeerd tot begin januari 2005 en toen ben ik overgegaan op puregon spuiten. Dit hebben we tot juli gedaan met het zelf klussen. Hierna zijn we met puregon de iui's ingegaan en heb afgelopen januarie de 6e gehad. Ik mocht donderdags 9 februarie testen en had dinsdags erop de 1e ivf gesprek en zou dus als ik ongesteld zou worden met de pil beginnen. Nou dit was dus niet meer nodig.
Heb trouwens erg goede ervaringen in Almelo. Ik vind dat je er een persoonlijke behandeling krijgt en geen nummertjesgevoel hebt.
Ik mag aankomende donderdag komen voor de 1e echo.

Groetjes Naatje

Hoi Hoi,

Ik ben nu 18 weken zwanger na mijn 2de ICSI.

Ik heb 5 x IUI, 1 x IVF en nu dus zwanger bij ICSI.

We zijn 4.5 jaar bezig geweest om onze grootste wens te laten uitkomen. Het is een zeer moeilijke weg geweest maar het is het allemaal waard.

Wij hebben de vooronderzoeken in Ede gehad en de punctie/ terugplaatsing in Nijmegen. Ik ben goed te spreken over deze ziekenhuizen.

Gelukkig mag ik nu net zoals velen lekker bij de verloskundige lopen en ben ik ziekenhuis af.

Liefs, Esther

hoi.
wij waren twee jaar bezig toen ze er achter kwamen dat we niet op een spontane manier zwanger konden worden ik had endometriose(baarmoederslijmvlies buiten de baarmoeder)verklevingen  en een cyste ten groote van een tennisbal op mijn eierstok.
ben toen geopereerd en ze kwamen er snel achter dat ze hier in enschede niet veel konden doen omdat het te erg was met andere woorden het was een zooitje in mijn buik.
ben toen naar nijmegen doorverwezen naar prof willemsen en ben toen een half jaar in de overgang gezet.
na dat half jaar mochten we met ivf beginnen in enschede.
en ondanks alles waren we toch met 1 ivf behandeling zwanger.
ben vandaag alweer 35 weken zwanger.
gr linda

Terug
Bovenaan