nog meer dames die overtijd zijn en nog niet posi getest?

Hallo dames,

Ik ben nu ong. 5 dagen over tijd, ik had ong. afgelopen dinsdag/woensdag ongesteld moeten worden, heb dan ook woensdag een test gedaan en wat denk je "negatief"! De bedoeling is dat ik vandaag weer ga testen, maar vind het wel heel eng!

Groetjes roos11

Hoi NT,

Dat is balen zeg. Wie weet de volgende keer beter.

Groetjes Roos

Hallo!
Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, de 23ste. Maar nog niks.
Het enige probleem is dat ik niet zeker weet of ik dan ook écht ongesteld moest worden.
Ik ben ergens begin januari gestopt met de pil en drie dagen erna werd ik ongesteld. Naar aanleiding daarvan had ik dus de 23ste weer ongesteld moeten worden.
Misschien moet ik het een andere datum worden, maar ik zit me net te bedenken als ik zo julie verhalen lees dat het miss ook wel raak zou kunnen zijn! Hahahaha dat was nog niet eens bij me opgekomen.
We hebben namelijk wel gewoon geklust. Dus wie weet.......?

Ik zal vanmiddag anders eens een testje kopen dan.

En voor de dame (weet je naam ff nie meer) die maar geen duidelijkheid krijgt met de testen, dat had ik bij mijn eerste ook. Ik heb de eerste test 's middags gedaan en die was héél onduidelijk en vaag. Toen heb ik het met ochtendurine gedaan en dat was echt enorm duidelijk! Dan is de concentratie van je urine groter, van alle stoffen die erin zitten omdat het niet doorspoelt met water en drinken van heel de dag. Dus 's ochtends is altijd nog de beste tijd om te testen. Misschien kun je het zo eens proberen?
Ik heb wel horen zeggen dat een streepje toch een streepje is, dus ook een vaag streepje. Maar als ik jou was zou ik gewoon eens 's ochtends testen met je eerste plas zeg maar.

Succes allemaal!
En hoop hoop hoop

heej GKJ,

alle testen die ik gedaan hebben waren met ochtendurine. Vanmorgen op het werk (kwam uit slaapdienst) weer een test gedaann, maar kon de resultaat niet afwachten want toen kreeg ik een nooodoproep en moest ik weg, toen ik terug kwam, zag ik wel weer datzelfde streepje als twee dagne geleden, maar weet niet of hij duidelijker is gewweest. (weet niet of de uitslag bij die testen op een gegeven mo ment vervaagd.
Ik wordt hier zo simpel van.
de ene kant van mijn hoofd zegt: meid je bent gewoon zwanger
de andere kant van mijn hoofd zegt: ik wordt eind van de week vast wel weer ongi.

Maar ik ga me niet gek laten maken,g ewoon over tot de orde van de dag, en ik wil vandaag nog ff kijken of ik beter testen aan kan komen als die ik nu heb.

meiden succes...

Hey Wy2006,

Ik heb hetzelfde gehad als jij ook met romed testen een licht streepje en maar geen duidelijke streep, ik heb toen de test van het kruidvat gehaald en die gaf direct twee dikke strepen. In middels is mijn dochtertje alweer 1 1/2 en zijn we bezig voor nummer 3 dit duurt alleen wat langer als bij de andere 2 toen was ik binnen 2 maanden zwanger en nu zitten we "al" in ronde 5.

Groetjes Daantje

heej,

heb net bij de kruidvat 1 kruidvat test gehaald en twee CB testen. Ik kan weer even vooruit, ik hoop dat ik positief getest heb voordat mijn mannetje weer thuis komt van vakantie (a.s. zaterdag), of dat ik in ieder geval ongi ben. Deze onzekerheid is niet tof.
Morgenvroeg weer een testje wagen....

hoe is het met de rest van de dames?

Mijn stoelgang is zo wazig, mijn ontlasting is anders als anders en moet ook vaker als normaal. Hebben jullie dit ook?

xxx

Hallo Allemaal,

ik heb vanmiddag getest en jawel "positief". Wel een heel vaag steepje, maar toen ik zwanger bleek van de tweede, was dat idemdito zo. Echt super! En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Ik wens  jullie allemaal heel veel succes!

Groetjes een blije mama!

Terug
Bovenaan