Nog meer die voor hun 2e gaan?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben Ellen, 31, en heb een dochter van 16 maanden. 2 weken geleden gestopt met de pil, en als mijn menstruatie normaal op gang komt (verwachting 6 aug) willen we weer gaan proberen. Met de eerste was het meteen raak, ik ben nog wel 1 keer ongesteld geworden maar dat komt omdat we pas probeerden vanaf een week daarvoor. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
Zijn er nog meer meiden hier die hun tweede kindje willen?

groetjes, Ellen

Hoi Ellen,

Wij zijn ook bezig voor een tweede. We hebben al een dochtertje van 2 jaar. Ik was toen ook heel snel zwanger, de eerste ronde. We zitten nu in ronde 4 en heb toevallig net een test gedaan, omdat ik bij een cyclus van 28 dagen al  4 dagen overtijd zou zijn... Maar de test was dus negatief, dus waarschijnlijk wordt dit weer zo'n super lange cyclus van 42 dagen ofzo... Nou, succes!

Groetjes

Hoi Willetje,

leuk dat je gereageerd hebt! Dat de test negatief is zegt nog niet zo veel, bij de eerste heb ik ook eerst 3 negatieve testen gehad na een dag of 4, pas na 6 dagen overtijd testte ik positief. Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus van 28 dagen gehad, dus ik wist vrijwel zeker dat ik zwanger was, ik voelde het ook (niet letterlijk maar gevoelsmatig dan he).
Lijkt erop dat dit nu weer is na het stoppen met de pil, want exact 14 dagen na de start van de laatste menstruatie zei mijn man dat ik weer in mijn vruchtbare dagen zit, hij ruikt het altijd in mijn nek, heel apart! We hebben deze keer nog maar even overgeslagen, eerst eens kijken of mijn lijf het allemaal zelf weer voor elkaar krijgt.

groetjes, Ellen

Hoi Ellen,

Wat apart dat hij dat ruikt! En ideaal...
Dat voordeel heb ik dus niet. Ik weet niet wanneer mijn eisprong is, ben nogal onregelmatig ongesteld (42-42-28). Ik ging nu dus uit van 28 dagen, maar dat klopt dus blijkbaar niet... Afwachten dan maar weer...

Groetjes

ja raar he! Ik weet dat je feromonen aanmaakt als je vruchtbaar bent, en blijkbaar scheid ik die zo sterk uit dat hij het ruikt, of heeft hij zo'n scherpe neus. Hij is ook helemaal verbaasd dat ik zelf niet merk dat ik anders ruik dan normaal.

Hallo,

Wij zijn nu in de 3e ronde voor een 2e kindje. We hebben al een zoontje Jesper van 2,5 jaar oud. Ik heb een gemiddelde cyclus van zo'n 25/26 dagen en ben vandaag aangeland op dag 28 en er zijn nog geen Red Devils gesignaleerd.....spannend....spannend..... spannend dus.

Hebben besloten dat als er niks blijkt te gebeuren tot vrijdagmorgen te wachten met testen, dan ben ik officieel 2 dagen overtijd, dit is ene beetje uit zelfbescherming, omdta ik de 1e ronde ook echt dacht zwanger te zijn en 3 dagen voor mn NOD negatief heb getest.

Iedereen succes met klussen, testen of zwanger zijn

Groetjes,
Agnita (mv Jesper 25-01-2005)

Hoi,

Ik ben Saskia, moeder van Lars, nu 10 maanden en wij zijn ook alweer in de tweede ronde voor een tweede spruit. Spannend hoor! Mijn man is ook helemaal ongeduldig, dus we hopen dat het snel raak is. Ik moet rond 3 augustus weer ongi worden, dus nog even wachten....

Ben benieuwd hoe het met jullie verder gaat!

Groetjes van Saskia

spannend allemaal he, ik krijg er ook weer helemaal zin in! Ik zit er al serieus over te denken om helemaal niet te wachten tot september maar het gewoon te gaan proberen. Deze maand net mijn kans gemist, maar over 3,5 week hebben we weer nieuwe kansen!

Terug
Bovenaan