Nog meer die voor hun 2e gaan?

Hoi,

Ook wij gaan vooor een tweede! Ons eerste kindje is nu negen maanden!
Wij moeten nog de uitslag van een chromosomenonderzoek krijgen. Dit onderzoek is gedaan daar hij iets slappere spiertjes heeft! Het lijkt niets ernstigs te zijn, daar hij zich verder prima ontwikkeld. Maar de neuroloog wilde deze test doen omdat ze er veel mee uit kunnen sluiten. 3 aufgustus krijgen we de uitslag! Als die goed is kunnen we een week later beginnen....

Succes allemaal, Roos

Hoi Ellen (en de rest natuurlijk ook!),

Ik zou zeggen, ga ervoor. Wat maakt die ene maand nou nog uit.... Wij hebben ook even moeten wachten, want bij mij is een knobbeltje (goedaardig) uit mijn borst verwijderd en daarvan moest ik eerst herstellen. Zodra je de knop omzet is het meteen weer zo spannend! Ik dacht dat ik er wel relaxter mee om zou gaan, maar merk dat ik er toch weer veel mee bezig ben.

De eerste keer was voor ons niet zo snel. Ik heb eerst een miskraam gehad bij 12 weken (na 6 rondes) en daarna was het wel snel weer raak, de tweede ronde. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat en hoop dat het dan ook weer goed blijft gaan.... Extra spannend dus.

Groetjes van saskia

Hallo,

Wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje. Wij hebben een dochtertje van bijna 2. Wij beginnen net aan ronde 3. Ik was altijd heel regelmatig ongesteld. Vorige maand was ik vier dagen later dan normaal. Ik was gelijk blij, maar helaas. Nu wordt ik vandaag ongesteld, terwijl als het dan toch moest komen, zaterdag pa 28 dagen is. Ik snap er nu niks meer van. Dat maakt het lastiger te bepalen wanneer ik nou mijn ei heb.
Succes allemaal.

Groetjes Yvette

hallo,

Ik ben Linda, moeder van Charlotte(30-07-2005) die bijna 2 jaar is. We zijn nu net door naar ronde twee voor het tweede wonder. Van Charlotte was ik met 6 maanden zwanger. Dat vonden wij redelijk snel als je bedent dat ik 10 jaar de pil heb geslikt. Nu maar hopen dat het dit keer ook lekker vlot mag gaan. Mn eerste cyclus was 38 dagen dus daar vanuit gaande heb ik 29 aug mn NOD.

gr Linda

Wat ik nog wilde aanvullen...
Van mijn zoontje was ik in ronde twee zwanger. Supersnel dus! En ook ik had 10 jaar de pil geslikt!

Nu maar hopen dat het voor mij en voor jullie ook snel zal gaan!

Roos

Nou, de eerste gaat ons alweer verlaten!! Agnita, gefeliciteerd. Hoe staat het met de rest? Ik heb 3 augustus d-day, maar heb mezelf voorgenomen om echt pas de zesde te gaan testen als ik niet ongi word... We hebben goed ons best gedaan deze ronde, dus daar zal het niet aan liggen
Het lange wachten is weer begonnen!

Groetjes van Saskia (mv Lars, 23-9-2006)

Jullie hebben me overtuigd, na al die leuke verhalen, ik ga er meteen voor. Althans, 6 augustus ongesteld worden en dus 2 weken later kunnen we de eerste serieuze poging doen. Deze maand heb ik net gemist.
Geeft mij nog even de tijd om te stoppen met roken, want ik ben zo stom geweest om na mijn eerste zwangerschap weer te beginnen. Ik ga nu een weekje afbouwen en vanaf volgend weekend wil ik gestopt zijn. Is al relaxter dan de vorige keer, toen was ik opeens bij de 1e ronde zwanger en ben cold turkey gestopt, ik had niet aan zien komen dat het zo snel raak zou zijn en rookte toen nog steeds. Deze keer stop ik voorgoed!

groetjes, Ellen

Hallo,

Ik ben nieuw hier al lees ik al een tijdje mee zonder te reageren. Zal me eerst even voorstellen. Ik ben Ssantje, 28 jaar, getrouwd en moeder van een pracht van een zoon van ruim 2,5.

Ook wij hebben besloten dat een tweede kindje meer dan welkom is nadat ik van de week toch ongesteld werd na een spannend weekje met verdacht veel zwangerschapssymptonen. De teleurstelling was zo groot toen ik toch ongesteld werd dat we er niet langer over nadenken en er gewoon voor gaan!

Groetjes Ssantje

Terug
Bovenaan