nog meer foto's van Kay zijn verjaardag

Oja, da's waar. Jullie gingen ook naar Menorca he?!
Veel plezier. Tis er echt heerlijk.

Liefs,

Tessie

Yep! ben heel erg benieuwd en kijk er heel erg naar uit!
Wij gaan naar app. complex Aldea, ken je dat?

Heb er zin in!!

Esmé mv Kay

Hmm.. ligt dat in Cala N'Bosch?
Zegt me ff niks, maar ik heb niet meer gezien dan ons eigen appartement, het strand en het haventje.
Tis echt niet normaal hoeveel mensen met kleine kinderen je ziet!

Wij zitten bijna in het haventje! Het is alleen het straatje uit.. 30 meter van het strand en een giga grasweide voor onze deur. Dus als die tuindeuren open gaan kan Kay gelijk een sprintje trekken hahaha..

Oh echt, dan denk ik dat ik weet waar het is. Super joh!
Voor de cultuur hoef je er trouwens niet te zijn. Tis een geheel nieuw dorp.
Ciutadella is wel een leuk stadje om es te bekijken mocht het weer wat minder zijn (hebben wij toen, net als de rest van het eiland, gedaan toen het een dagje bewolkt was).
Verder kan je heerlijk eten in het haventje en zijn ze allemaal super lief voor kinderen en hebben ze overal zat kinderstoelen.
De strandjes zijn niet al te groot, maar wij hebben met Finn het meeste aan het zwembad gelegen. Vond het toch wat eng met die felle zon op z'n bleke huidje, en onze dochter vond het zeewater te zout, haha. Die was niet uit het zwembad te slaan (goh, ik klink als  die reclame).

Ennieweej, het is er heerlijk en aan het weer zal het ook niet liggen. Geloof dat het er nu een graadje of 30 is.

Neem wel een klamboetje mee voor Kay. Het strikt er van de muggen.

Goede reis en kom veilig weer terug.

Liefs,

Tessie

Een klamboe?? Die zal er niet lang boven hangen met dat gesjor en getrek aan dat ding als hij in zijn bedje staat haha..

Maar ga zeker kijken of ik een alternatief vind.. Hmz,..

Bedankt voor de tips!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan