A
Anoniem
Guest
Brenda is nu 16,5 maand en ze loopt nog steeds niet los. Een paar weken geleden heeft ze een paar stapjes los gezet, maar nu doet ze dat ook niet meer.
Ze wil wel aan je handje lopen, maar niet aan 1, want dat durft ze ook niet meer lijkt wel. We proberen het wel, dan ga ik een klein stukje van haar af zitten en zeg ik kom maar naar mama, maar ze gaat gewoon kruipen.....
Het is niet zo dat ze een keer gevallen is ofzo dat ze daar bang van is.
Ze wil wel graag lopen want als je zit komt ze naar je toe gekropen, pakt je handen en zegt "mama hapap" (=stapstap)
Maak me geen zorgen hoor, want met alles was ze laat (kruipen, zitten etc) alleen met praten is ze erg vlot.
Maar soms baal ik wel, buurmeisje is bv 4 mnd jonger en die loopt wel al.
Bianca
Ze wil wel aan je handje lopen, maar niet aan 1, want dat durft ze ook niet meer lijkt wel. We proberen het wel, dan ga ik een klein stukje van haar af zitten en zeg ik kom maar naar mama, maar ze gaat gewoon kruipen.....
Het is niet zo dat ze een keer gevallen is ofzo dat ze daar bang van is.
Ze wil wel graag lopen want als je zit komt ze naar je toe gekropen, pakt je handen en zegt "mama hapap" (=stapstap)
Maak me geen zorgen hoor, want met alles was ze laat (kruipen, zitten etc) alleen met praten is ze erg vlot.
Maar soms baal ik wel, buurmeisje is bv 4 mnd jonger en die loopt wel al.
Bianca