Nog meer kinderen?

Ja ik wil er ook nog wel een paar hahaha, helaas mijn man ook nog maar 1....

Als stan 1 is, dan beginnen we misschien weer....

Ik hoop dat het ons nog een keer gegund is!!

Liefs

Oh als het ons gegund is dan willen wij nog wel een tweede!
En mijn vent wil ook graag meer kinderen, dus dat zit wel goed. Ik ben ook redelijk snel hersteld van mijn zwangerschap en bevalling, dus ik zou het zo weer doen.
De vraag is bij ons nog wel, wanneer we voor de tweede gaan.
Als er maar anderhalf á 2 jaar tussen zit, dan hebben de kids meer aan elkaar. En aan de ene kant lijkt het me zwaar, 2 kinderen snel achter elkaar. maar je bent dan ook weer snel uit de kleine kinderen. Inversteren in de toekosmt dus;)
Maar aan de andere kant ben ik er echt nog niet aan toe om nog een kindje te krijgen. Ik ben zo ontzettend verliefd op Julia. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat voor nog een kind kan voelen.
En 1 kind is nog overzichtelijk. Twee kinderen lijkt me een stuk drukker!

Dus nu nog heerlijk genieten van ons drietjes en hopelijk mogen we ooit met z'n viertjes (of 5)zijn!

Liefs

Ik vind het zelf dus ook heel dubbel. Enerzijds vind ik Diederik zo gaaf dat ik dat het liefst zo snel mogelijk nog een keer mee wil maken. Anderzijds vond ik mijn zwangerschap helemaal niks (ik ben gewoon niet het type dat daar echt van geniet) en weet ik gewoon niet wat het risico op nieuwe complicaties is. Aan de andere kant vond ik de bevalling zelf echt super gaan en zou ik dat zo weer doen, maar ja, het ging bij mij mis bij de nageboorte.

En ik was de eerste drie maanden zooo misselijk, dan geniet je toch ook niet van je kleintje nu? Maar wat in mij zou er dan toch het liefst snel weer aan beginnen? Ik snap mijzelf niet helemaal...

Ik wil heel graag nog een tweede. We willen eerst nog wel ons huis verkopen en groter gaan wonen. Daarna zal het niet lang meer duren.
Ik heb een super zwangerschap + bevalling gehad, alleen wat opstartproblemen met de gezondheid van Lars vooral in het begin. Dat vond ik wel zwaar en hopelijk gaat dat bij een 2de beter.

Maar kortom onze kinderwens is er nog zeker.

Wij dachten ook voor een tweede te gaan, maar daar bleek een 3e bij te zitten! Kom zelf uit een groot gezin, dus zelfs nu met 3 kids voelt het nog niet compleet. Maar voorlopig niet hoor!
En dat je kinderen snel op elkaar moet krijgen, zodat ze 'iets aan elkaar hebben', is nog altijd een gok. Onze oudste was net 3 toen de tweeling kwam en het gaat hartstikke goed. En is ook erg leuk, want met hem kun je voetballen, tekenen, kletsen enz, terwijl we met de baby's heerlijk kunnen knuffelen.. En hij is helemaal gek op ze, voert hele toneelstukjes op, terwijl zij in de wipstoel met open mond liggen te kijken naar hem, zo leuk!
Ik ken ook genoeg verhalen van broers/zussen die kort op elkaar zitten en helemaal niets aan elkaar hebben (gehad). Het ligt ook aan karakter, interesses etc etc.

Terug
Bovenaan