Nog meer ladies die hun eerste kindje willen of verwachten??

A

Anoniem

Guest
Ik ben sinds begin aug met de pil gestopt en wil graag een kindje. Nu ben ik nog niet ongesteld geweest en volgens de testen ook nog niet zwanger. Afwachten dus! Hoe zit het bij jullie?

Groetjes Victory

Hallo Victory,

Ik ben Esther en ben 30 Aug gestopt met de pil.
Ben wel ongesteld geworden das wel een nepongesteldheid noem ik het maar van de pil haha.
Hierna nog geen ongesteldheid gehad.
Al wel een beetje buikpijn en een iets wat misselijk gevoel, maar ik ga er nog niet vanuit dat het gelijk raak is.
Het is even afwachten allemaal wat je lichaam doet na 12 jaar de pil te hebben geslikt.

Wel leuk zo'n forum om ervaringen te delen.
En zeker bij een eerst verwacht kindje.
Dan is het allemaal nieuw.

Spannende tijden voor ons,

Groetjes Esther

Hallo dames...

Ik ben 22 jaar, mijn vriend in 28 jaar.
Ik ben op 21 Juli gestopt met de pil...Maar tot nu toe nog niet raak.
As zondag de 20ste is mijn NOD dag. Ben wel steeds een beetje misselijk, en een vreemd gevoel onderin mij buik. Zwanger? of komt mijn ongesteldheid eraan?
Pff wat een spanning haha.
Wel leuk zo'n forum, helemaal omdat bij ons niemand nog op de hoogte is. We willen het echt een verrassing houden mocht het lukken. Hoe zit dat bij jullie, weten mensen in jullie omgeving het dat jullie bezig zijn?
En wanneer is jullie NOD dag? Dan kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden.

Groetjes Saartje!

Hoi Esther en Saartje!

Wat leuk om te horen dat ik niet de enige ben die mijn 1e kindje verwacht.
Hoe gaat het met jullie? Al zenuwachtig?
Ongesteld geworden of nog in afwachting?
Ik maak me een beetje zorgen, want ben nog steeds niet ongesteld geworden en de testen zijn voorheen negatief. Maar toch een beetje gerustgesteld door mijn ma die ook pas 2 a 3 weken later ongesteld werd na lang pilgebruik en daarna tot 2x toe snel zwanger is geworden (binnen 1,5 mnd). Dus we wachten rustig af!
Verder heb ik alleen mijn zus en 2 goede vriendinnen verteld dat wij bezig zijn voor een kindje, voor familie wil ik het nog als verassing houden. Hoe zit dat bij jullie?
Wel heb ik last van hormonen, ik krijg ineens jeugdpuistjes en denk constant dat ik ongesteld ben terwijl dit niet zo is. Ook heb ik veel last van mijn onderrug. Hoe is dit bij jullie?
Ben benieuwd naar hoe het met jullie gaat, laten we elkaar updaten en steunen!!

Tot snel!

Liefs Victory

Hoi Victory en Esther!

Ja ik ben al wel echt 1 keer ongesteld geweest, + 1 'nep' ongesteldheid van de pil. Ik zou as weekend weer ongesteld moeten worden... erg sapannend! We wachten maar rustig af.
Ja ik heb ook veel last van puistjes sinds ik gestopt ben met de pil haha. Ook idd vaak denken dat ik ongesteld ben, veel krampen in mn onderbuik. Ik heb dan ook ruim 10 jaar de pil geslikt.
Wij hebben het verder nog niet verteld in onze omgeving...wel lastig haha wil het zograag vertellen, maar het lijkt me nog leuker als het helemaal een verrassing is mocht ik zwanger zijn.
Mijn vriend en in zijn nog niet zo lang bij elkaar, nu 1,5 jaar. Maar hij is 28 en ik 22. We hebben in April een huis gekocht en die is nu zo goed als af. Dus opzich hebben we alles goed op de rit. Ik denk dat we gewoon een snel stel zijn haha. Ik hou jullie op de hoogte of ik ongesteld wordt ja of nee.... Ik hoor ook graag van jullie!

Liefs Saartje.

Hoi Esther en Saartje!

Net een zwangerschapstest gedaan en die was negatief en ook een oveluatietest en die was ook negatief, hopelijk wordt ik ook snel ongesteld.
Hoe lang duurde het bij jou voordat je natuurlijk ongesteld werd Saartje? Is jou cyclus niet veranderd na je pilgebruik? Misschien dat het wat sneller gaat als je jonger bent hahaha.
Hopelijk ben je zwanger!
Ik ben 27 jaar en ben afgelopen april getrouwd met mijn man en we hebben nu een sterke kinderwens.
Leuk om wat meer over je te weten Saartje!
We houden elkaar zo goed op de hoogte!

Liefs Victory

Hoi Victory en Saartje,

Ik ben 10jaar samen met mijn vriend en we willen allebei graag een kleine en inderdaad het is zeker spannend.
Heb namelijk ook last van krampen en wat misselijk raar?
Nu moet moeder natuur het zelf regelen.

Ik heb het alleen verteld aan 2 goede vriendinnen en mijn moeder.
Die zag het al aan komen dat ik zou stoppen.
1 vriendin heeft zelf een tweeling en is kraamverzorgster.
Bij haar kan ik van alles te weten komen.
Zo heb ik verteld dat ik last had van krampen en zij denkt dat het de ovulatie kan zijn, maar ik heb dat een paar dagen.
Ben nog maar zo kort gestopt met de pil dat ik het even niet meer weet.
Ik heb aan de huisarts een tijdje geleden gevraagd of je gelijk zwanger kan raken na het stoppen van de pil en hij zij ja dat kan zeker.
Hij zei al die verhalen die je hoort zijn sprookjes.

We wachten geduldig af en heb nog geen testen gedaan.
Dat kan altijd nog als mijn ongesteldheid langer uitblijft.

Groetjes en veel sterkte beide

Hoi Dames...

Daar was ik weer, nog steeds niet ongesteld!!!???!!!
Ook nog weinig voortekenen dat ik dit morgen/overmorgen ga worden. Ik heb wel steeds van die ligte vlagen van misselijkheid. Maar dit kan ook komen doordat ik een Kuurtje heb gekregen voor mn keelontsteking. Dus spannend spannend spannend! Ik ga woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Doen jullie dit ook altijd samen met je vriend/man? Hoe is jullie vriend/man onder dit alles? Die van mij erg stilletjes...(hij is ook vrij rustig van zichzelf) Af en toe heeft hij van die vlagen hahaha dan zit hij bijv uitgebreid namen te bedenken voor het kindje to be. Das erg leuk.
Ik was meteen nadat ik gestopt was met de pil nep ongesteld, ontpillen. En 28 dagen daarna weer voor het eerst echt ongesteld. Ik was weer net zo beroerd al 10 jaar geleden, dat was ook de reden zo jong al aan de pil te gaan doen. Dus volgens mn berekening moet ik echt dit weekend, begin aankomende week ongesteld worden. Maar zoals gezegd, ik voel me kiplekker... Erg vaag he dat je niet weet wat er allemaal in je gebeurd. Ik vind het wel fasinerend, maar ook soms frustrerend haha.
Nou we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Saartje.

Terug
Bovenaan