Hoi Dames...
Daar was ik weer, nog steeds niet ongesteld!!!???!!!
Ook nog weinig voortekenen dat ik dit morgen/overmorgen ga worden. Ik heb wel steeds van die ligte vlagen van misselijkheid. Maar dit kan ook komen doordat ik een Kuurtje heb gekregen voor mn keelontsteking. Dus spannend spannend spannend! Ik ga woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Doen jullie dit ook altijd samen met je vriend/man? Hoe is jullie vriend/man onder dit alles? Die van mij erg stilletjes...(hij is ook vrij rustig van zichzelf) Af en toe heeft hij van die vlagen hahaha dan zit hij bijv uitgebreid namen te bedenken voor het kindje to be. Das erg leuk.
Ik was meteen nadat ik gestopt was met de pil nep ongesteld, ontpillen. En 28 dagen daarna weer voor het eerst echt ongesteld. Ik was weer net zo beroerd al 10 jaar geleden, dat was ook de reden zo jong al aan de pil te gaan doen. Dus volgens mn berekening moet ik echt dit weekend, begin aankomende week ongesteld worden. Maar zoals gezegd, ik voel me kiplekker... Erg vaag he dat je niet weet wat er allemaal in je gebeurd. Ik vind het wel fasinerend, maar ook soms frustrerend haha.
Nou we houden elkaar op de hoogte!
Liefs Saartje.