Nog meer ladies die hun eerste kindje willen of verwachten??

Hoi Dames,

Ik ben 23 jaar. Net verhuist en een leuke baan. En we willen graag kinderen. Afgelopen sept gestopt met de pil. Ben toen gewoon ongesteld geworden zeg maar na het stoppen met de pil. Maar nu een week later heb ik weer wat bloed verlies terwijl ik net ongesteld ben geweest. Herkennen jullie dit? of is mijn lichaam gewoon een beetje van slag omdat er opeens geen hormonen meer in het lijf worden gestopt?

liefs ka

Hoi Dames,

Mijn vriend is ook stilletjes, maar stiekem kan hij maar niet snel genoeg papa worden.
Ik zal wel samen een test doen dan kan hij het ook zien.
Alles is nu erg nieuw voor hem.
En Saartje ben benieuwd of de voortekenen inderdaad een zwangerschap is!!!!

Groetjes Esther

Hallo Dames!

Daar was ik weer, en nog steeds niet ongesteld. Ik snap er niks van haha. Ook nog helemaal geen buikpijn, hoofdpijn en andere klachten voorafgaant aan een ongesteldheid! Wel nog steeds met flagen misselijk, maar hier zit geen ritme in. Wat denken jullie? Nog even wachten of gaan testen??

Liefs Saartje.

Hoi Saartje,

Ik heb een beetje het idee in hetzelfde schuitje te zitten als jij.
Ik ben erg benieuwd, maar wil nog even wachten met testen.
Een echte ongesteldheid heb ik nog niet gehad na het stoppen met de pil.
Mijn laatste pil had ik op 30 Aug.

Mocht ik inderdaad bij mij lang duren ga ik wel een test doen.
In jou geval ben je al een keer echt ongesteld geweest en zou ik toch een test doen.
Errug spannend hoor!!!!

Es

Ik kon het niet meer houden, net naar kruitvat geweest 2 testen gekocht! En wat denk je....allebei zo POSITIEF als wat!!!!!! whoeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoeeeeeee ben echt heel blij. Morgenvroeg maar snel contact met de huisarst opnemen.

Liefs Saartje!

Hoi Dames!

Hier ben ik weer!
Nog steeds niet ongesteld, maar heb gehoord dat dat wel even kan duren......hele kleine kans op zwanger zijn, heb namelijk al meerdere testen gedaan en die waren negatief. Dus we gaan weer vrolijk verder met klussen hahaha.
Van het ontpillen kun je trouwens ook vreeselijk last van je hormonen krijgen en de symtonen van een zwangerschap zegmaar. Vaak begint een zwangerschap toch met gevoelige borsten (via een vriendin gehoord die bijna uitgerekend is). Dit is ook pas in week 6/7.

Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!

We keep in touch....

Liefs Victory

Oh wat leuk Saartje, gefeliciteerd!!!
Geniet ervan!!

Liefs Victory

Terug
Bovenaan