Nog meer mama's een peuter van 3???

Hoor hier eigenlijk ook niet thuis(sept 2010 mama)maar heb wel een meisje die ook pas 3jaar is geworden.en ik herken zoveel in jullie verhalen.ben soms ook machteloos!ze luistert nog erg slecht en als ze genoeg gegeten heeft loopt ze van tafel.ze blijft echt niet zitten en anders zet ze het ook op een gillen.eten gaat sinds kort redelijk goed.daarvoor was het bagger nooit veel aandacht aan besteed en nu is ze toch wel beniuwd aan het worden hoe alles smaakt.ze wil ook altijd haar zin!als ze iets niet krijgt of iets niet lukt gaat ze op de grond liggen gillen of krijg mama klappen en bijten...tja dat durft ze helaas ook.t.is best een moeilijke leeftijd nu.naar bed wil ze ook nooit ze verzint van alles om tijd te rekken.ben zo benieuwd hoe het straks gaat als dr broertje er is.heb ze al voorbereid dat de baby straks uit de borst gaat drinken.nu wil ze al proberen...ik hou mn hart vast.
maar net als vandaag is ze weer bijzonder lief en makkelijk geweest.is gelukkig niet altijd dus
het is echt slimme meid die weet wat ze wilt en daar ben ik stiekem ook wel een beetje blij mee
liefs jootje

jongens zijn ook zo als ik kijk bij vrienden... en ken er ook 1 op de camping, nog een graadje erger dus... voor de mamas met baby zoontjes.. Inc. ikzelf wij maken t misschien ook wel mee... :S

oh oh... ik was/ben zelf ook een klein feeksje dus ik hoop maar dat ie net zo lief en meegaand als zijn vader is ;)

grappig dat er zelfs aanstaande mama's mee lezen. Ik kijk zelf nooit bij andere maanden

Terug
Bovenaan