Nog meer meiden helemaal geen kwaaltjes???

Hoi allemaal,

Ik zit hier nu weer met tranen in m ´n ogen. Heb helemaal geen kwaaltjes!
Zal even kort samenvatten.
In september miskraam gehad.
Had opeens geen kwaaltjes meer en een paar dagen erna ging het dan ook daadwerkelijk mis. Nu voelde ik vorige week wat in m ´n buik dat er wat aan de gang was, nu ook niet meer, heb minder honger, ben minder moe en niet misselijk. Heeft iemand hier ervaring mee?

Toch, zegt m ´n gevoel dat deze zwangerschap anders is dan die in september.
Dat deze wel goed gaat. Maar nu ik geen kwaaltjes heb begin ik weer erug onzeker te worden...

Groetjes Sientje

hoi Sientje,

Ik heb ook helemaal geen last van kwaaltjes, in mijn vorige 3 zwangerschappen ook niet, toch heb ik twee gezonde kinderen! Soms wou ik ook dat ik last van misselijkheid had, gewoon als bevestiging dat  ik zwanger ben maar andere vrouwen zeggen weer wat heb je een geluk dat je nergens last van hebt! Ik ken wel meer vrouwen die nooit misselijk waren  tijdens hun zwangerschap dus je bent niet  de enige!  
Wanneer heb je je eerste echo?
sterkte!
Marijke

AAHHHHHHH, ik zit hier helemaal te trillen op m ´n stoel!
Heb de stoute schoenen aangetrokken en na 10-nen de verloskundige toch nog gebeld voor een afspraak! Ik wilde het eigenlijk pas donderdag doen, maar hield het niet meer!
Je kon eigenlijk maar tussen 9 en 10 bellen, en het was al 10 over 10.

Heerlijk! De afspraak voor de eerste echo is gemaakt! Woensdag 12 december, tien over 6. Heb ik wat om naar toe te leven...

Ja, lastig als je geen kwaaltjes hebt. Bij m ´n zoontje zat ik tot 16 weken boven de wc-pot.

Voel jij nu ook niets in je buik? Behalve misschien je darmen???

Goed dat je die afspraak hebt gemaakt zeg, nu kan je gaan aftellen! Hoeveel weken zwanger ben je op 12 december? Ik ga vandaag ook bellen om me aan te melden.
Ik voel echt helemaal niets hoor, bij mijn eerste kon ik ook helemaal niet geloven dat ik zwanger was al was ik al 2 weken overtijd! Toch maar een test gedaan en ja hoor, echt zwanger.
Hopelijk gaat het deze keer weer goed, als het eenmaal mis is gegaan blijft het moeilijk te genieten van je zwangerschap maar je moet toch proberen te denken dat het waarschijnlijk wel goed zal gaan!
sterkte!
liefs
Marijke

Ik heb ook nog  bijna geen kwaaltjes, ik ben nu tussen de 6 en 8 weken zwanger. Een inwendige echo moet uitmaken hoelang ik zwanger ben, want mijn cyclus is in de war. Wel heb ik heel erg last van mijn darmen. Dat heb ik altijd wel, maar nu erger. En sinds vanmorgen moet ik ontzettend veel naar het toilet.
Maar ik ben (gelukkig) niet misselijk en ook geen pijnlijke borsten. Vind het zelf ook wel raar, want dan heb je een bevestiging dat je echt zwanger bent, hoewel het ook wel fijn is dat je die kwaaltjes niet hebt. Heel dubbel allemaal.

groetjes, Juffie

hoi meiden,

ook hier iemand met weinig tot geen kwaaltjes. Ben wel wat moeier enzo en een beetje blegg gevoel zoals iemand anders ook al zij, maar niet dat ik kotsend boven de pot hang nee en ook niet dat je borsten niet aanraken kan. ze zijn wel wat voller maar dat is het dan ook. Ik maak me hier geen zorgen om hjoor. me moeder en schoonmoeder, oma , schoonzus hebben ook nooit extreme zwangerschappen gehad en ook bijne geen kwalen, dus het zal vast wel goed gaan.

succes iedereen.

xx Bambi

Hier ook weinig tot geen kwaaltjes, misschien komt het nog, maar hoeft niet. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een heerlijke zwangerschap (42 weken) gehad zonder veel kwaaltjes, vermoeidheid en andere ongemakjes!

Lekker luisteren naar je lichaam is belangrijk, en lekker tijd nemen voor je verzorging!

Soucky

hey meiden,
ook ik ben regelmatig onzeker over het feit dat ik weinig kwaaltjes heb. heb een miskraam gehad in juli en ben nu weer zwanger, ongeveer  5 weken nu. Nog heel heel kort dus, maar goed.. je moet ergens beginnen he?
Ik heb eigenlijk nergens last van. Ben wel een tikkeltje moe-er dan eerst en heb wat last van mn borsten.. Mn darmen sputteren tegen en heb andere honger dan eerst.. Maar echt ergens last van hebben.. nee eigenlijk niet!
Het kan allemaal nog komen natuurlijk, dat weet je nooit! Er zijn gelukkig hier heel veel vrouwen die nergens last van hebben en dat zorgt dat ik mezelf positiever voel dan eerst.. Doordat ik nergens last van heb twijfel ik soms wel eens.. ik zou toch wel echt zwanger zijn?!?!... heb 2 testen gedaan en dat waren overduidelijke strepen.. 3-12 naar de verloskundige en dan moet het goed zijn.. Bij de vorige zwangerschap ging het bij de 1e echo al mis.. dus hoop dat we hier goed doorheen komen...

Liefs Debby

Terug
Bovenaan