Nog meer meiden helemaal geen kwaaltjes???

hallo allemaal
hier nog iemand zonder kwaaltjes, ben niet echt misselijk alleen erg moe en veel honger.ik moet 27 november naar de vk en gaan dan ook een echo maken spannend!!!!dit is mijn eerste kindje dus ik weet echt niet wat ik kan verwachten.
groetjes marlies

Hallo allemaal!

Ik heb in het begin een paar kwaaltjes gehad!
Pijnlijke borsten (nouja, gevoelig) Moe! Heel af en toe misselijk! Honger!

En nu? Nergens last van! Aan de ene kant natuurlijk heerlijk,maar toch ook zo eng! Zal alles wel goed gaan?

Ik moet 27 november voor het eerst naar de verloskundige! Jammer genoeg wordt er daar geen echo gemaakt! Dus moet nog wachten!

Ik heb eigenlijk een vraagje! De eerste echo die je krijgt, Is dat altijd een inwendige echo?

Allemaal succes met alles!

Liefs

Bij mijn vorige zwangerschap had ik de eerste 4 maanden echt nauwelijks ergens last van, ik ben daar doorheen gefietst, tot ik met 5 maanden begon flauw te vallen, te hoge bloeddruk kreeg en opzwol tot formaat walrus a.g.v. al het vocht.
Nu voel ik ook nauwelijks iets (net zwanger hoor, 4 weken en een paar dagen) en ik ga daar dus echt nog even van genieten, wie weet wat er nog komt.
Maar ik snap het wel hoor, je wilt gewoon bevestiging dat er echt iets is. Het wordt echter als we voor de eerste keer bij de VK zijn geweest, regelmatig het hartje gaan horen en daarna schopjes gaan voelen die uitgroeien tot schoppen. Het komt allemaal. Ik krijg er nu echt zin in.

ja hoor hier   nog zo'n eentje!
Ik heb eigenlijk ook nergens last van. Ik merk wel dat ik savonds wat moeier ben dan normaal. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik nu even niet sport. Durf het gewoon even niet zo goed. Heb eigenlijk ook niet echt last van mijn borsten. Had vorige week wel een beetje pijn in mijn hoofd terwijl ik dat normaal niet heb. Krijg wat puistjes die ik normaal ook niet krijg. Gelukkig niet heel ernstig. Voor de rest niets.

Ik zit nu in mijn 7de week. Ik heb het idee dat ik al best een buikje krijg. Hebben jullie dat ook? 4 december mogen we voor de eerste keer naar de vk. Ik belde haar gisteren op omdat ik ook maar alvast een afspraak wil maken voor een echo. Die moet namelijk weer ergens anders. De VK vond het helemaal geen goed idee om dit al bij 9 weken te laten doen. Wij willen gewoon weten of het allemaal goed zit daar binnen. Of er inderdaad een hartje klopt en of het geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap is. Pas daarna willen we het aan de familie vertellen. Tweede week december gaan we een weekendje weg met zn allen en dan moeten we het toch wel zeggen want om nou ongemerkt het hele weekend aan een watertje te zitten....dat gaat dus niet bij ons ;-) De vk vond dat maar een slechte reden om met 9 weken al een echo te laten maken.....hebben jullie ook zo'n vk?? Kan dat mens nou niet begrijpen dat we graag zekerheid willen hebben (in zoverre je zekerheid krijgt met 9 weken natuurlijk.....).

Even een vraag voor diegene die helaas een mk hebben gehad. Merk je zoiets of kom je daar ook pas achter na de 1e echo?? Ik ben daar namelijk best wel bang voor. Zeker omdat ik helemaal nergens last van heb en omdat we heel snel zwanger zijn geraakt. Kan toch niet allemaal zo gemakkelijk gaan als je ook wel andere verhalen leest?!?!?!

he hallo,
Ik ben nog iemand die eigenlijk nergens last van heeft.
Beetje vermoeider? Nou een beetje dan
Gevoelige borsten, ook wel
soms wat steken in de onder buik.

Ik heb ook het idee dat mijn buik al aan het groeien is. Maar soms denk ik dat het mijn verbeelding is.
Moet morgen voor de eerste echo (termijn). Spannend. Ik hoop zo dat alles goed is.

Sterkte allemaal.

X

Ik heb ook het gevoel dat mijn buik al groeit!
Probeer hem ook in te houden met andere mensen om me heen, maar het lukt me gewoon niet! Ben bang dat het mensen al opvalt!

Ben vandaag 7 weken en 6 dagen zwanger! Dat zijn rappe tijden om een buikje te krijgen!  Toch?

Liefs

Hoi p1984m,

Ik heb ook al een buikje! Ik ben nu 6 weken en 6 dagen. Het zijn waarschijnlijk mijn darmen, maar toch is het lastig als je het nog niet wilt vertellen! Ik probeer mijn buik in te houden (want dat doe ik normaal ook altijd), maar dat is gewoon niet meer lekker.
Dus nu draag ik maar mijn grootste truien en vertel iedereen dat ik weer wat ben aangekomen

groetjes, Juffie

He Juffie24!

Het lukt mij ook niet meer om mijn buik in te houden!
Op m'n werk heb ik werkkleding wat best ruim zit, dus zal niet snel gezien worden, maar als ik dan omgekleed ben, doe ik gauw mijn jas aan, want ben echt bang dat ze het zien!

En ik probeer inderdaad ook wat ruimere kleding aan te trekken als ik bij bekenden ben... Maar dat zijn er niet gek veel!
En ik heb nog maar twee broeken die ik aan kan!  Hihi!

We gaan het waarschijnlijk over 2 weekjes zeggen tegen onze ouders... broers, zussen! Ben erg benieuwd hoe ze reageren! Spannend!

Liefs

Terug
Bovenaan