Hallo allemaal!
Ook wij zijn zwanger! Joepie!
Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Meteen een dik kruis! haha. Toen ook maar een digitale test gedaan en ook daar stond: Zwanger!
We zijn erg blij maar wel voorzichtig. Ik heb namelijk al twee miskramen achter de rug. Maar gelukkig hebben we ook een gezonde lieve schat van een dochter van 19 maanden, Emma.
We willen het nu graag nog even stilhouden, in ieder geval tot de 26e, dan moet ik naar de gyn. i.v.m. de eerdere miskramen. Ik zou wat onderzoeken krijgen, alleen hadden we niet verwacht dat ik nu alweer zwanger zou zijn!
Dus maar even bellen hoe dat nu gaat! hoop op een echo!
Ik heb niet zoveel kwaaltjes, met vlagen wat misselijk, pijnlijke borsten, vlekkerige en droge huid in mijn gezicht (BLEH!), en erg kouwelijk. Oja, en MOE....erg moe...
Zijn bij elkaar eigenlijk toch best veel kwaaltjes!
Ohja @ sasjeroen, ik heb dat ook die menstruatie achtige kramp. Ik zie het juist als zwangerschapsteken eigenlijk...Ik lees ook overal dat het heel normaal is hoor. Er gebeurd nogal wat in en rond die baarmoeder op het moment! Dus ik zou met niet druk maken als ik jou was!
Ik ben nu 4w en 2d zwanger, en ik hoop dat de tijd tot de 12 weken zijn bereikt heeeeel snel gaat!
Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd, en geniet ervan tussen alle kwaaltjes door!
Ga nu gauw slapen, morgen vroeg weer op, en naar het werk glibberen!
Doei! en weltrusten!
groetjes van de mama van Emma