Nog meer tandloze kindjes?

A

Anoniem

Guest
Hier nog een tandloos zoogdiertje. Zijn er nog meer tandloze kindjes?

Ze hebben op het cb even echt goed gekeken. Het staat wel allemaal op spanning, maar er lijkt voorlopig nog niets aan te komen. Kan is groot dat we tandloos de 1e verjaardag vieren.

Gr Liesje

Hoi,

Hier nog 1, bijna 9 maanden en nog geen tandje te zien.Wel heel veel kwijlen en bijten,maar tandjes?? ho maar

Groetjes anous mv nikki en kris

hoi hoi,

Lars is nu 8 maanden en hij kreeg 2 tandjes toen hij 6 maanden oud was.Daarna niks meer. Onze dochter kreeg haar 1e tandje pas met 11 maanden.

groetjes Sanneke

9 1/2 maand en nog steeds geen tandjes (terwijl ik met 4 maanden al dacht dat ze eraan kwamen). Maar wel een paar witte streepjes in de onderkaak, dus voor het 1e jaar zal er toch wel een tandje zijn.....?!

hoi liesje,

hier net zo hor, als ik ze er uit kon kijken, had ik het gedaan, we hebben steeds af en aan spuitluiers, overal gekauw en gebijt maar tanden ho maar...
als ze dan niet komen, dan liever ook geen klachten...

succes ermee
liefs marina

Hier ook eentje ! Daan wordt over twee weken  1 ... en nog steeds geen tandje te bekennen. Ook wij dachten bij vier maanden dat het al zover was, en nu bijna 8 maanden later......

Ook vee last, pijnscheutjes, spuitluiers, kwijlen, kauwen, koorts, rode wangen ! Zijn tandvlees is nu een grote bobbelachtbaan, dus nog steeds goede hoop. Ik verwacht nu toch echt ieder moment hem in 's-ochtends aan te treffen met een compleet witte, stralende glimlach ! Dat zou wat zijn !

Hoi hoi,

Hier precies het zelfde, Noa is bijna 11 maanden en er is nog geen enkel tandje in haar mond te voelen laat staan zien! Bij het cb afgelopen donderdag hebben ze ook eff gevoeld maar nope!

Wel heeft ze vaak echt last en heeft ze van die vuurrode wangen,
iedere keer als ze zo'n last heeft hoop ik telkens misschien morgen?

Ik denk dat er dadelijk gelijk een paar door komen.

Groetjes Chantal mama van Noa 30 januari.

hier een zoon van 8,5mnd tandloos! lijkt ook nog niks te komen!

x

Terug
Bovenaan