Nog meer tandloze kindjes?

Hier ook een tandloze baby! Lise is van 2 april, dus nu 8,5 maand. Ze heeft een tijdje flink gespookt snachts, koorts, op haar vingers kauwen enzo maar...geen tandjes hoor.

Ach, ik vind het wel schattig, zon tandeloze glimlach! Komt vanzelf...

Hee hoi,

Ons zoontje is bijna 11 maanden en onderin probeert een tandje door te komen. Iedereen roept al maanden, ja, dat wordt een tandje, spuitluiers, bont gezichtje, kwijlen, maar nu is het echt zo ver!

Onze gastouder gaf aan dat ze vroeger zeiden dat hoe later de tandjes door kwamen hoe sterker de tandjes, dus...

Liefs Lientje

onze dochter, nu 10 maanden oud heeft ook nog geen tandjes.

iedere keer denken wij ook dat ze gaan komen, kwijlen, dunne poepbroek, vuurrode wangen.. maar nee hoor,

Onze oudste had met 7 maanden al aardig wat tandjes..

we zullen zien of ze het voor haar eerste verjaardag ga redden, maar voel nog helemaal niets in haar mond.

groetjes,
Suus

Hoi,
hier eentje die ook nog geen tandjes heeft. ook niet echt last ervan.. alleen wel veel bijten en kwijlen.hij is nu 8,5 maand. ik voel ook nog geen bobbeltje en soms hoopte ik ook wel wat te zien hihi..
maar ik hoorde dat mijn man ook laat was met zn tandjes.. pas nadat ie een jaar was..
dus ik maak me geen zorgen hoor..
hij bijt en kauwt overal op en eet rustig een boterham met korst en een liga..
komt allemaal goed!!

Liefs, Christien

Ja, geloof best dat het goed komt. Ze heeft nog nooit problemen gehad met stukjes eten. Ze trekt het wel tien keer uit d'r mond en stopt het er weer in, maar ze eet het wel op, haha.

En tanden zijn wel te zien. Je kan ze aan de voorkant van het tandvlees allemaal tellen, maar zelfs nog geen wittige puntjes oid. Nee, dat duurt waarschijnlijk nog wel effe. Ach, zoals een voorganger van me al zei, hoe later de tanden, hoe sterker het gebit. Laten we het hopen.

Bedankt voor de reacties,
Groetjes

Jippie!!!

Noa heeft eindelijk 2 mooie tandjes!
Gaan we gelukkig niet haar eerste verjaardag tandloos vieren!

Groetjes chantal mama van noa 11 maanden

Terug
Bovenaan