Nog meer zeer gewenste maar niet geplande baby's?

Hoi Miep,

Onvoorstelbaar! Wat een rare mensen zijn er toch?
Ik vind het wel heel knap dat je dat soort opmerkingen naast je neer kan leggen. Ik heb je verhaal gevolgd op het oktoberforum en dat heeft veel indruk op me gemaakt. Ook hoe je ermee om gaat. Ik hoop dat het goed met je gaat.
Ik heb dan geen kindje verloren, maar nu een ongepland kindje in mijn buik. Er zit dadelijk iets minder dan 18 maanden tussen onze kindjes. Je wilt niet weten wat voor een opmerkingen mensen menen te moeten maken tegen mij.
Ik kan dat soort opmerkingen niet altijd van me afzetten.   Daarom vind ik het des te knapper dat jij dat kunt.


groetjes
 
Miep, wat een lief berichtje. Je hebt inderdaad gelijk dat die mensen die zulke opmerkingen maken rechtlijnig zijn en maar 1 manier zien. Kortzichtig.

Wat erg wat er met je kindje is gebeurd! En dan zeggen ze : het was toch maar een ongelukje?? Ongelooflijk zeg, hoe durven ze...
Je zou ze toch iets willen doen.

Knap hoor dat je je er bij neer kan leggen die opmerkingen.

Ik kan het meestal ook wel, maar erger me vaak enorm aan mensen die denken dater maar een manier is.

Ook vrijwel iedereen heeft wel gevraagd of het wel of niet gepland was... Is tegenwoordig de meest normale vraag na"hoe gaat het?" lijkt wel...

Bloem, 18 maanden valt toch best mee? Ik scheel ook 18 maanden met mijn zus, hartstikke leuk juist....

Ergens vind ik het ook wel wat hebben, een kindje dat gewoon besluit te komen.... heel bijzonder

 
Terug
Bovenaan